۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
کد خبر: 55333816

مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امشب با حضور در شبکه خبر پیرامون اتفاقات رخ داده در فدراسیون و درخواست اعضای هیات رئیسه برای عزل عزیزی خادم توضیحاتی را ارائه کرد.

عزیزی خادم در آستانه برکناری

به گزارش سلام نو، مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امشب با حضور در شبکه خبر پیرامون اتفاقات رخ داده در فدراسیون و درخواست اعضای هیات رئیسه برای عزل عزیزی خادم توضیحاتی را ارائه کرد.

سراجی در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص اینکه ایا اعضای هیات رئیسه به آرای لازم برای برکناری عزیزی خادم خواهند رسید یا خیر گفت: در واقع 11 نفر در هیات رئیسه حضور دارند که دو نفر از آنها فعالیت قانونی ندارند.دو عضوی که نایب رئیس هستند پست‌های بلاتصدی تلقی می‌شوند و در واقع جایگاهی در فدراسیون ندارند.

وی افزود: 8 نفر سایر اعضا هستند و یک نفر رئیس فدراسیون اما باید دو سوم از اعضای به یک موضوع رای بدهند که دو سوم از 9 نفر باقی مانده می شود 6 نفر.از نظر من بیش از 6 نفر از اعضای هیات رئیسه خواهان برکناری رئیس فدراسیون فوتبال هستند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که با محرومیتی که امروز برای وی در نظر گرفته شده حق رای دارد یا خیر گفت:جالب است هنوز حکم به من ابلاغ نشده اما دسترسی من به کارتابل فدراسیون فوتبال بسته شده است آن هم در روزی که پنجشنبه و فدراسیون تعطیل است.با این وجود یک بدعت جدید و فرخنده در راه است و اتفاقات خوبی در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد.

بیش از 6 نفر خواهان برکناری عزیزی خادم هستند

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود از افشای یک فایل صوتی ابراز تاسف کرد و گفت:واقعا باعث سرافندگی فدراسیون فوتبال است که به ارکان قضایی فدراسیون دستور داده شود که چه کاری انجام بدهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید