بر اساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور، همه شرکت های هواپیمایی موظف به رعایت ۶۰ درصد در فروش بلیت‌های داخلی در بازه زمانی دو هفته آینده هستند.

ایرلاین‌ها موظف به رعایت مصوبه ۶۰ درصدی مسافرگیری هستند
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، بر اساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور، همه شرکت های هواپیمایی موظف به رعایت ۶۰ درصد در فروش بلیت‌های داخلی در بازه زمانی دو هفته آینده هستند.

به گزارش سازمان هواپیمایی، «میر اکبر رضوی» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام خبر ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به شرکت های هواپیمایی گفت: دیروز مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به تمام شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد و همه ایرلاین ها از زمان ابلاغ این مصوبه، موظف به رعایت ۶۰ درصد در فروش بلیت های داخلی در بازه زمانی دو هفته آینده هستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی و خرید بلیت هواپیما توسط مسافران از ماه ها پیش تصریح کرد: بسیاری از مسافران از ماه ها قبل اقدام به خرید بلیت هواپیما برای سفر خود کرده اند و با توجه به کمبود ناوگان هوایی و عدم امکان برقراری پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی، امکان جداسازی مسافران از یکدیگر وجود ندارد. بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و همچنین تاکید سازمان بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و با این هدف که پروازهای مسافران نیز دچار چالش نشود، این پروازها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط شرکت های هواپیمایی انجام می شود .لیکن از تاریخ ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، شرکتها موظف به رعایت ۶۰ درصد در فروش بلیتهای داخلی در بازه زمانی دو هفته آینده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید