روز دوشنبه سه زن و دو کودک به جا مانده از تروریست‌های داعش در اردوگاه الهول، به ضرب گلوله نیروهای گشت‌زنی قسد کشته و شمار دیگری از آنها زخمی شدند.

پنج زن و کودک داعشی در اردوگاه الهول کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، شماری از زنان و کودکان تروریست‌های داعش در اردوگاه الهول در استان الحسکه سوریه به ضرب گلوله نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) مورد حمایت آمریکا کشته شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک با اعلام این خبر به نقل از منابع محلی افزود: روز دوشنبه سه زن و دو کودک به جا مانده از تروریست‌های داعش در اردوگاه الهول، به ضرب گلوله نیروهای گشت زنی قسد کشته و شمار دیگری از آنها زخمی شدند.

به گفته این منابع، تیراندازی نیروهای قسد زمانی آغاز شد که شمار زیادی از خانواده‌های داعش در اردوگاه الهول به علت آتش سوزی در بخش مخصوص خود و در اعتراض به اوضاع وخیم انسانی تجمع کرده بودند و در ادامه نیروهای گشت زنی قسد را با سنگ هدف قرار دادند و آنها نیز در پاسخ شروع به تیراندازی کردند که بر اثر آن پنج زن و کودک کشته و شماری زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق آخرین آمارها حدود ۵۷ تا ۵۸ هزار نفر در قالب ۱۵ هزار خانوار در اردوگاه الهول زندگی می‌کنند که اغلب آنها زنان و کودکان داعشی با تابعیت سوری و عراقی هستند. حدود ۸ تا ۹ هزار نفر از آنها نیز زنان و کودکان به جا مانده از عناصر خارجی داعش با تابعیت ۵۴ کشور هستند که پس از حوادث اخیر زندان «غویران» تحت تدابیر و فشارهای شدید امنیتی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید