سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت طی روز دو شنبه ۱۸ بهمن در گران‌ترین مدل خود یعنی نسخه پلاس مدل ۱۴۰۰، به قیمتی نزدیک ۱۸۲ میلیون تومان رسیده که آن هم صعودی یک میلیونی نسبت به هفته پیش را نشان می‌دهد.

قیمت جدید انواع پراید ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد / جدول

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت پراید ۱۱۱ هاچبک با وجود عدم تداوم تولید در سال جاری، همچنان یکی از مهمترین شاخصه‌های بازار ایران محسوب می‌شود و در حال حاضر برابر ۱۸۹ میلیون تومان است که افزایش یک میلیونی نسبت به دوشنبه هفته قبل را نشان می‌دهد.

البته در برخی منابع قیمت‌های دیگری نیز برای این خودرو اعلام شده که در مجموع به دلیل شرایط خاص فعلی و انتظار فعالان بازار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات و رفع تحریم ها، هم اکنون نمی‌‎توان چندان روی ثبات و پایداری قیمت خودروها در بازار آزاد حساب باز کرد.

سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت طی روز دو شنبه ۱۸ بهمن در گران‌ترین مدل خود یعنی نسخه پلاس مدل ۱۴۰۰، به قیمتی نزدیک ۱۸۲ میلیون تومان رسیده که آن هم صعودی یک میلیونی نسبت به هفته پیش را نشان می‌دهد. قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ و قیمت پراید ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز به ترتیب رکوردی در حدود ۱۷۴ و ۱۶۱ میلیون تومان را در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ثبت کرده‌اند که حکایت از افزایش دو میلیونی قیمت پراید ۱۳۱ نسبت به دوشنبه هفته گذشته دارد.در ادامه با مطالعه جدول زیر می‌توانید از قیمت پراید صفر یا برخی مدل‌های کارکرده این خودرو مطلع شوید. لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص بازار، امکان نوسان و تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها همواره وجود دارد.

قیمت جدید انواع پراید ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد / جدول

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید