معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران گفت: طرح برخورد با تاکسیرانان فاقد کارت واکسن از امروز در شهر تهران آغاز شده است.

برخورد با تاکسیرانانی که کارت واکسن ندارند

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، امیر هنجن، معاون نظارت و امور مناطق با بیان این مطلب گفت: با توجه به اعلام مکرر به تاکسیران ها از طرق مختلف و در نظرگرفتن نیمه بهمن ماه به عنوان فرصت نهایی تزریق واکسن، از امروز طرح ممانعت از فعالیت تاکسیران های پایتخت در دستور کار ناظران سازمان تاکسیرانی شهر تهران قرار گرفته است.

وی افزود: اقدام یاد شده با هدف ممانعت از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی تاکسیران ها، خانواده هایشان و شهروندان مد نظر قرار گرفته شده و از صبح امروز در پایانه های تاکسیرانی میادین انقلاب اسلامی، رسالت، ونک، شمشیری، آزادی و شهید محلاتی به مرحله اجرا درآمده است.

سید امیر هنجن تاکید کرد : خوشبختانه طی بررسی های به عمل آمده بیشتر تاکسیرانان با توجه به شرایط سخت کاری نسبت به رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و متعاقب آن ،تزریق واکسن اقدام کرده اند که قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، در پایان گفتنی است این طرح طی روزهای آتی نیز به مرحله اجرا در می آید و طی آن از فعالیت تاکسی هایی که نسبت به نصب تصویر کارت واکسن دیجیتال دارای کیوآر (QR) کد و الصاق  آن بر روی شیشه جلوی تاکسی،درقسمت پایین سمت راست، اقدام نکرده اند ممانعت به عمل می ‌آید

آیا اصناف تعطیل می‌شوند؟

در پیک‌های قبلی کرونا، برخی از اصناف تعطیل شدند. به خصوص آن دسته از اصنافی که فعالیت آنها غیرضروری اعلام شد، تعطیل شدند. اما در پیک چدید خبری از تعطیلی اصناف نیست.

دبیر اتاق اصناف ایران هم اعلام کرده که دسته‌بندی مشاغل به طور کلی از بین رفته و بحث تعطیلی مشاغل در پیک‌های کرونا دیگر مطرح نیست. . برخی از مشاغل هیچ تجمعی ندارند و تکلیف آنها مشخص است. در مورد اصنافی مانند رستوران هم که افراد مجبور هستند ماسک خود را در بیاورند، یک سری دستورالعمل خاص اعلام شده و رعایت می‌شود.

به همین دلیل به نظر می‌رسد دستور جدید برای وضع محدودیت تازه برای اصناف وضع نشود. به خصوص که با توجه به افزایش واکسیناسیون کرونایی در ایران، مساله مدیریت هوشمند کرونا هم مطرح بود.

اما محدودیتهای دیگری برای فعالیت تاکسی‌ها اعلام شده. اینکه همه رانندگان تاکسی باید کارت واکسن خود را به همراه داشته باشند و یا رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و … اجباری است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید