۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 55332190

رستوران‌ها، مغازه‌ها، شیشه ماشین‌ها و اتوبوس‌ها و دیگر موارد از این قبیل،سطوحی دارند که از طرفی باید پوشش داده شود و از طرفی باید این پوشش به‌گونه‌ای باشد که نور آز آن عبور کند؛ مش تنها ماده‌ای است که در عین ایجاد مانعی در میان فضای پشت شیشه و داخل محیط، مانع ورود نور نمی‌شود و فضا را کامل مسدود نمی‌کند بنابراین استفاده از مش در این محیط‌ها، بهترین انتخاب است.

چاپ روی مش چیست ؟

امروزه قدرت هر کسب‌وکاری به توانی و خلاقیت در تبلیغ آن محصول بستگی دارد، بنابراین افرادی که توانایی ارائه تبلیغات قدرتمندتر و خلاقانه‌ تری را دارند، کسب‌وکارشان رونق بیشتری دارد؛ در این مقاله به معرفی یکی از بی‌رقیب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت. چاپ روی مش یکی از موادی است که نسبت به گذشته در تبلیغات کاربرد بیشتری دارد، انواع مختلفی دارد که هرکدام به‌گونه‌ای خاص، باعث دیده شدن کسب‌وکار شما می‌شوند، اگر شما نیز مشتاق هستید که دراین‌ باره بیشتر بخوانید، تا پایان همراه ما باشید.

اصلی‌ ترین کاربردهای چاپ روی مش

تا چه اندازه در رابطه با مش می‌دانید؟ مش ماده‌ای است که حاوی سوراخ‌های ریزی بر روی خود است که بر روی آن تبلیغات با مضمون دلخواه چاپ می‌شود. مش انواع مختلفی دارد که در ادامه با انواع آن و کاربرد هرکدام آشنا خواهید شد.

  • پشت چسب‌دار: از این نوع مش معمولاً برو روی سطوح شیشه‌ای استفاده می‌شود چراکه سطح مشبک آن باعث می‌شود پس از نسب آن بر روی شیشه دید افراد برای نگریستن به آن‌طرف شیشه مسدود نشود و از طرف دیگر فرد به هدف تبلیغاتی خود رسیده است؛ از خواصی که استفاده از این محصول را بالا برده ست، استفاده آسان و هزینه پایین آن است؛ استفاده آسان به دلیل نصب آسان برچسب بر روی سطوح بدون ایجاد حباب است و قیمت پایین آن نسبت به دیگر راه‌های تبلیغاتی است چراکه تبلیغات در دنیای امروز، با توجه به تأثیرگذاری بالای تبلیغات، قیمت بالایی نیز دارند بنابراین به‌صرفه‌ترین کار، استفاده از این ماده برای تبلیغات در مغازه‌ها و دیگر مکان‌ها است.
  • بدون چسب: تبلیغات روی استند یکی از بهترین کاربردها برای مش معمولی است که همچنان می‌تواند در پایین آوردن هزینه‌ها شما را تا حدود بالایی یاری کند. یکی از نکاتی که این محصول را محبوب کرده است، سهولت در جدا شدن آن از سطوح مختلف است؛ این یعنی شما راحت می‌توانید به کمک آب یا پارچه مرطوب این محصول را از سطح موردنظر جدا کرده و تبلیغات جدید را بر روی مش جدید چاپ و نصب کنید؛ در ادامه بیشتر در این باره خواهید خواند.

سفارش چاپ روی مش

برای سفارش آنلاین و فوری چاپ مش میتوانید به لینک زیر از سرزمین چاپ مراجعه کنید:

سفارش چاپ روی مش

/چاپ-روی-مش/https://uvprint.ir

برخی از مزایای چاپ روی مش در سرزمین چاپ:

  • امکان چاپ مش با کیفیت اکوسالونت، یووی
  • قیمت مناسب چاپ مش
  • امکان چاپ مش و استیکر با سایز های مختلف

نحوه صحیح استفاده از مش

اگر برای اولین بار است که قصد خرید و استفاده از مش را دارید، بهتر است نکات زیر را در رابطه با چسباندن آن به شکل صحیح بدانید.

فرقی نمی‌کند که سطح شما از جنس پلاستیک است یا شیشه یا هر جنس دیگری، شما می‌توانید از مش استفاده کنید اما با توجه به دیدی که پس از چسباندن به محیط می‌دهد، معمولاً از مش بر روی شیشه استفاده می‌شود؛ اما شما حتماً باید قبل از چسباندن، سطح موردنظر را کاملاً با مواد شوینده تمیز و به دور ازهر گونه آلودگی کنید.

مرحله بعد مرطوب نگه‌داشتن سطح است چراکه اگر سطحتان مرطوب باشد،جدا کردن مش از سطح سهولت می‌یابد و شما می‌توانید در لحظه نصب اگر با خطایی روبه‌رو شوید آن  را بکنید و دوباره بچسبانید اما این در صورتی ممکن است که سطحتان کاملاً خشک نباشد.

کاربردهای دیگر چاپ روی مش

برخی از مکان‌ها، ویژگی‌های خاصی دارند که استفاده از مش برای آن‌ها تنها گزینه است که در ادامه بیشتر با این مکان‌ها آشنا خواهید شد.

رستوران‌ها، مغازه‌ها، شیشه ماشین‌ها و اتوبوس‌ها و دیگر موارد از این قبیل،سطوحی دارند که از طرفی باید پوشش داده شود و از طرفی باید این پوشش به‌گونه‌ای باشد که نور آز آن عبور کند؛ مش تنها ماده‌ای است که در عین ایجاد مانعی در میان فضای پشت شیشه و داخل محیط، مانع ورود نور نمی‌شود و فضا را کامل مسدود نمی‌کند بنابراین استفاده از مش در این محیط‌ها، بهترین انتخاب است.

عده‌ای فکر می‌کنند که از مش فقط برای درج تبلیغات استفاده می‌شود اما این‌گونه نیست، شما می‌توانید مش را صرفاً باهدف عایق محیط در مقابل نور خورشید استفاده کنید؛ در خیلی از ماشین‌ها از این ماده برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به داخل ماشین استفاده می‌کنند که با توجه به هزینه مناسبی که دارد، انتخاب خوبی است.

مش از چه موادی ساخته می‌شود

چاپ روی مش چیست ؟

شاید برایتان سوال باشد که جنس این ماده از چیست و دوام و ماندگاری آن چگونه است؟ در پاسخ باید گفت در اصل مش دارای سه لایه است که به ترتیب یک لایه از جنس پی‌وی‌سی به رنگ سفید که بسیار مقاوم است و یک لایه دیگر در زیر آن‌که از جنس چسب است که در لایه زیرین یک لایه جذب‌کننده از جنس کوتینگ است که با روکشی از جنس کاغذ روغنی پوشانده شده ست که شما حین استفاده فقط کافی است کاغذ روغنی را برداشته و متریال را در سطح دلخواه بچسبانید.

این لابه‌های مختلف، ماندگاری بالای به مش داده‌اند که در مقابل خط و خراش، رطوبت و دما از خود مقاومت نشان می‌دهد؛ البته شایان‌ذکر است که مرغوب بودن مش به نوع تولیدکننده آن نیز بستگی دارد بنابر این برای داشتن ماده‌ای مقاوم و بادوام، به شرکتی که از آن مش را خریداری می‌کنید نیز دقت  کنید. نکته دیگر در رابطه با این ماده این است که شما لازم نیست نگران آسیب دیدن سطح موردنظر خود باشید چراکه می‌توانید با اندکی صرف وقت مش را از سطح جدا کرده و مشاهده کنید که سطح شما هیچ‌گونه آسیبی ندیده است.

همان طور که در ابتدای این مقاله توضیح دادیم شما میتوانید برای سفارش چاپ روی مش با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای برند و کسب و کار خود به سایت https://uvprint.ir مراجعه نمایید و از خدمات سرزمین چاپ بهره ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید