دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران با انتشار و جوسازی اخبار و اطلاعات کذب و دروغین در فضای مجازی قصد ایجاد تنش و زیر سؤال بردن اقتدار مرزبانان را دارند که با درایت و هوشمندی مرزنشینان، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی به اهداف خود نخواهند رسید.

خبر کشته شدن کودک سوخت‌بر در زابل صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پایگاه خبری پلیس نوشت: علیرضا سنچولی کشته شدن یک کودک سوخت‌بر در پی تیراندازی نیروهای نظامی مرز میلک در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وی با بی‌اساس خواندن خبر منتشره در شبکه های اجتماعی افزود: مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل در کنار سایر نیروهای مسلح استان شبانه‌روز و با تلاش، کوشش، جانفشانی ها و سلحشوری در حال پاسداری و حراست از مرزهای عزیزمان هستند.

سنچولی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مرزبانان و مرزنشینان در نقاط مرزی، تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران با انتشار و جوسازی اخبار و اطلاعات کذب و دروغین در فضای مجازی قصد ایجاد تنش و زیر سؤال بردن اقتدار مرزبانان را دارند که با درایت و هوشمندی مرزنشینان، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی به اهداف خود نخواهند رسید.

فرمانده هنگ مرزی زابل با محکوم کردن خبر کذب تیراندازی به سوی کودک سوخت‌بر در فضای مجازی اقدامات عوام فریبانه دشمنان و بدخواهان نظام بر جانفشانی و سلحشوری مرزبانان برای دفاع از هرگونه ناامنی در مرزها تأکید و گفت: مرزبانان با استعانت از خداوند متعال در راستای تأمین امنیت مردم و مرزنشینان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و با هرگونه ناامنی و قاچاق در مرزها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید