۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 55331786

گیربکس های سهند طراحی استثنایی داشته و از کیفیت مثال زدنی در میان محصولات ایرانی برخوردار هستند و بهره مندی از گارانتی معتبر خود شرکت سهند از جمله مزیت های مهمی است که دارند.

بهترین گیربکس های حلزونی

 در بسیاری از سیستم های صنعتی برای انتقال قدرت از موتور ها به بخش های دیگر از گیربکس ها استفاده می کنند که در واقع محفظه ای تشکیل شده از چرخ دنده های متنوع هستند و ساختار های مختلفی دارند. تولید کننده های گیربکس های صنعتی برای اینکه بتوانند نیاز انواع صنایع و دستگاه های متنوع را برطرف سازند این جعبه دنده های بزرگ و صنعتی را در مدل های گوناگون طراحی و عرضه می کنند و گیربکس های حلزونی یا  Worm یکی از پرکاربردترین ها به شمار می رود. در ادامه این بخش قصد داریم بهترین گیربکس های حلزونی بازار ساخت برند های خارجی و ایرانی را معرفی کنیم.

لیست بهترین گیربکس های حلزونی خارجی

گیربکس حلزونی SEW

سری S

این محصول ساخت برند اس ای دبلیو آلمان در سایز های مختلف ساخته شده است و از معدود نمونه های حلزونی بازار است که خروجی ۹۰ درجه داشته و با حرکتی نرم قابلیت عدم بازگشت پذیری دارد. به طور کلی سری S برند اس ای دبلیو می تواند بین ۱۱ تا ۴۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را انتقال دهد این یعنی هم برای کار های سبک و هم سنگین گزینه ای ایده آل خواهد بود.  از ویژگی های بارز این سری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

● دنده های ساخته شده از فولاد ضد خوردگی و سایش

● شافت فولادی

● کاسه نمد NBR دولبه CFW

● بلبرینگ های استیل با تحمل باربری و شوک بالا

● پوسته چدن

● سیم پیچی مس

سری W

این سری در ۵ مدل متنوع موجود است و نسبت تبدیل آن بین ۲/۳ الی ۷۵ خواهد بود.خروجی این مدل هم زاویه ای ۹۰ درجه را داشته و با بدنه ای آلومینیومی در کنار چرخ دنده های فولادی بازده ای بالا را خواهد داشت.  صدای کم و روانکار با طول عمر بالا که از فرسایش دنده ها جلوگیری می کند از دیگر مزیت های این سری محسوب می شود.

از موتور گیربکس حلزونی ساخت اس ای دبلیو در صنایعی همچون ، صنایع غذایی ، در کانوایرهای کوچک ؛ نوار نقاله ها و کانوایرهای فرودگاهی و … استفاده می شود .

گیربکس های حلزونی لنز آلمان

یکی دیگر برند های شناخته شده آلمانی که سالهاست در حوزه ساخت گیربکس های صنعتی فعالیت میکند لنز نام دارد و یکی از بهترین گیربکس های حلزونی بازار نیز ساخت همین شرکت است. سری GSS لنز که از نوع دنده مورب می باشد ساختاری جمع و جور داشته و منعطف است. این سری را می توان به موتور های مختلف اتصال داد و به روش های متوعی نصب کرد. این سری در ۴ مدل عرضه شده است و گشتاور بین ۱۸۰ تا ۱۲۵۰ نیوتن متر را منتقل می کنند.

گیربکس حلزونی برند بونفیلیولی سری VF/W

بونفیلیولی ایتالیایی با دو سری VF و W توانسته بخش بزرگی از بازار را در حوزه گیربکس های حلزونی تصاحب کند.  از حمله مشخصات اصلی این دو سری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

گشتاور: ۱۳ تا ۷۱۰۰ نیوتن متر

دسته بندی مکانیکال (n۱=۱۴۰۰ min-۱): از ۰.۰۴ تا ۷۵ کیلووات

نسبت دنده ها: ۷ تا ۱۰۰۰۰

تنوع بالا از جمله بارزترین مشخصه هر دو سری ساخته شده توسط بونفیلیولی می باشد

سری VF

N: پایه دار، شافت ورودی در پایین

A: پایه دار، شافت ورودی در بالا

V: پایه دار، شافت حلزونی عمودی

F: فلنج استاندارد

FA: فلنج خروجی در دو سمت

FC: فلنج کوتاه

FR: فلنج کوتاه با یاتاقان بندی تقویت شده

P: پوسته سفارشی برای خروجی شافت

U: پایه دار

سری W:

U: محفظه با طراحی سفارشی

UF: فلنج نصب استاندارد

UFC: فلنج نصب با طول کاهش یافته

UFCR: فلنج نصب با طول و قطر کاهش یافت

سایر گیربکس های خارجی بازار که در دسته بهترین ها قرار می گیرند عبارتند از :

  1. گیربکس حلزونی سیتی
  2. حلزونی موتوواریو
  3. ایلماز سری E
  4. گیربکس حلزونی ترنس تکنو

لیست بهترین گیربکس های حلزونی ایرانی

سری حلزونی رستمی

گیربکس های حلزونی برند رستمی در سری های  MVF VF VFFC MVFFC عرضه شده اند و  ضریب تبدیل ۷ تا ۱۰۰ را پشتیبانی می کنند.  از مزیت های این سری ساخت رستمی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

محور ساخته شده از فولاد

امکان کوپل شدن با موتور های متنوع

بدنه چدنی و آلومینیومی

گیربکس سهند سری VF

گیربکس های سهند طراحی استثنایی داشته و از کیفیت مثال زدنی در میان محصولات ایرانی برخوردار هستند و بهره مندی از گارانتی معتبر خود شرکت سهند از جمله مزیت های مهمی است که دارند.ماردون و چرخ دنده های گیربکس ها یا از فولاد و یا از جنس برنج ساخته می شود که هر کدام قیمت و کیفیت خود را دارند. سری حلزونی سهند در ۱۲ سایز عرضه شده است و می توانند گشتاور بین ۱.۶ تا ۲.۸ دکا نیوتن متر را منتقل کنند.

فروشگاه آرشا صنعت

اسپانسر این مقاله مجموعه آرشا صنعت یکی از بزرگترین وارد کننده ها و عرضه کننده های انواع گیربکس های صنعتی از مدل های خارجی گرفته تا ایرانی است و شما می توانید با مراجعه به آدرس وب سایت یعنی arsha-sanat.com مراجعه کنید و بین انواع محصولات موجود سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی تکمیل کنید. تمامی محصولات با گارانتی معتبر و ارسال رایگان به دست شما خواهند رسید. در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان بهترین گزینه را خریداری کنید. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید