در حال حاضر محبوب ترین سیستم های سرمایشی در کشور ما کولرگازی ها هستند که در محیط های مسکونی اداری و تجاری و…نصب می شوند اکثر سیستم های جدید اسپلیت گازی اما می توانند به آن سیستم گرمایشی در فصل سرما نیز استفاده شوند که این مسئله محبوبیت آن ها را بیشتر کرده است اما یکی از مهم ترین مسائلی که باید در هنگام خرید آن ها در نظر داشته باشید مصرف برق است.

کم مصرف‌ترین کولر گازی‌های بازار

کم مصرف بودن کولرگازی یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که می تواند هزینه های آتی شما را بسیار کاهش دهد . در ادامه این مقاله قصد معرفی کم مصرف ترین کولرگازی های خارجی و ایرانی بازار را داریم.

کولر گازی کم مصرف خارجی

اجنرال

برند اجنرال یکی از شناخته شده ترین نام های بازار می باشد و کولر گازی های آن که در سری های متنوعی تولید می شوند که در کل در رده کم مصرف قرار می گیرند. در واقع شما می توانید اسپلیت گازی های اجنرال را هم در گرید B و هم A یا کم مصرف تر سفارش دهید که طبیعتا قیمت کولر گازی های گرید  A بیشتر خواهد بود. تنوع ظرفیت بالا و کیفیت ایده آل قطعات نیز از دیگر مشخصه های مثبت محصولات عرضه شده توسط این کمپانی هستند.

ال جی

برند کره ای ال جی سالهاست که در زمینه لوازم خانگی و البته تهویه مطبوع فعالیت دارد و در ایران محصولات آن متقاضی بالایی دارند. کولرگازی های ال جی همواره محصولاتی کم مصرف بوده و هستند چرا که این برند از کمپرسور ها و کندانسور های با بازده بالا استفاده می کند و تقریبا همه مدل های عرضه شده ال جی اینورتر می باشند که این فناوری هم سبب کاهش مصرف برق در کولر ها شده و هم طول عمر قطعاتش را بالا برده است.

کولرگازی هایسنس

کمپانی هایسنس که به صورت اختصاصی به تولید سیستم های سرمایشی پرداخته است تنوع بسیار بالایی از این نوع سیستم ها را ارائه کرده است و کولرگازی های کم مصرف نیز بخشی از محصولاتش هستند که در ظرفیت های کم و زیاد تولید شده و از واحد های مسکونی تا سالن های بزرگ می توانند از این سیستم های سرمایشی گرمایشی استفاده کنند. این برند نیز در بیشتر محصولاتش از کمپرسور های اینورتر استفاده کرده است که مصرف را کاهش داده و بازده را بیشتر می کنند. امکانات کاربردی و هوشمند بودن اسپلیت های هایسنس از دیگر جنبه های مثبت آن می باشند.

کم مصرف ترین کولر گازی های ایرانی

تهویه

برند تهویه که یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی ایرانی است با بهره وری از دانش مهندسین و تکنسین های ایرانی و استفاده از قطعات با کیفیت ساخت برند های معتبر دنیا توانسته کولرگازی هایی بسیار کم مصرف را روانه بازار کند که در حجم های مختلف موجود بوده و مناسب برای استفاده در محیط های مسکونی اداری و تجاری هستند.

کولرگازی های تک الکتریک

کمپرسور های قدرتمند وبا بازده بالا در کنار کیفیت بالای گاز مبرد و البته بهره مندی از فناوری اینورتر اسپلیت گازی های تک الکتریک را به یکی از کم مصرف ترین مدل های بازار بدل کرده است. تک الکتریک تنوع بالای ظرفیتی را هم ارائه می کند که در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل این برند آن را به یکی از پر فروش ترین و معتبر ترین برند های ایرانی بدل کرده است.

ایران رادیاتور

در آخر برند ایران رادیاتور را باید معرفی کنیم. شرکتی که با سالها حضور در این صنعت و با استفاده از جدید ترین تجهیزات همواره قادر بوده محصولاتی خاص و منحصر به فرد را تولید کند کولرگازی های این شرکت علاوه بر کاهش مصرف برق شما هوشمند بوده و در تنوع حجمی بسیار گسترده ای ارائه می شوند. این محصولات قابلیت های بسیار فراوانی داشته که تجربه کاربری بسیار خوبی را به مشتری ارائه می دهد در ضمن وجود نمایندگی های ایران رادیاتور در سراسر کشور و در مراکز استان ها سبب شده تا دریافت خدمات بسیار راحت باشد

فروش انواع کولر گازی کم مصرف

اگر شما هم به دنبال خرید یک سیستم سرمایشی گرمایشی بسیار کم مصرف هستید و می خواهید از بین برند های خارجی و ایرانی کولرگازی بازار محصولی را انتخاب کنید می توانید به وب سایت دماپا اسپانسر این مقاله مراجعه کنید و در بین تنوع بالایی محصولات و برند ها هر کدام را که مناسب میبینید به راحتی و به صورت اینترنتی سفارش دهید. در ضمن تیم ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان است و می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید تا خریدی حرفه ای تر و هوشمندانه تر را تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید