مصطفی جمالی در حکمی از سوی بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت به عنوان مدیرعامل جدید سازمان انتقال خون ایران منصوب شد.

مدیرعامل جدید سازمان انتقال خون ایران منصوب شد + عکس حکم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، بهرام عین الهی، در حکم صادره، خدمت به مردم را فرصتی مغتنم دانسته و در این راه برای مدیر عامل جدید سازمان انتقال خون آرزوی توفیق کرده است.

مصطفی جمالی به پیشنهاد شورای عالی انتقال خون توسط وزیر بهداشت انتخاب شده و پیش از این سابقه خدمت در این سازمان را داشته است.

وی، متخصص آسیب شناسی و عنوان مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون، مدیر کل مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیر کل انتقال خون استان تهران و مدیرکل نظارت فنی و خدمات آزمایشگاه‌های مرجع سازمان انتقال خون ایران و تصدی مسوولیت‌های مرتبط در زمینه انتقال خون را در کارنامه شغلی خود دارد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران تغییر کرد

سازمان انتقال خون ایران به عنوان تنها متولی تأمین خون و فراورده‌های مورد نیاز در کشور از سال ۱۳۵۳ تأسیس گردید و با گذر از این سال‌ها توانسته ضمن تأمین ۱۰۰ درصد داوطلبانه خون و توزیع عادلانه آن در کشور، جایگاه علمی آموزشی مهمی در منطقه و در کشورهای دنیا به دست آورد، سازمان انتقال خون ایران هم اکنون همکار علمی آموزشی سازمان بهداشت جهانی در منطقه امرو به شمار می‌رود.

پیمان عشقی مدیرعامل سابق سازمان انتقال خون نیز فوق تخصص خون و سرطان اطفال و از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی است که از آبان ۱۳۹۸ تصدی این پست را بر عهده داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید