به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی و غواصی در ساعت‌های پر ترافیک شهر اصفهان موقتا مستقر خواهند شد.

استقرار خودروهای آتش‌نشانی و غواصی در حاشیه زاینده‌رود

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نوشت: سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در خصوص جاری شدن آب زاینده‌رود گفت: به دستور آتشپاد دوم مطلبی مدیرعامل این سازمان، از زمان جاری شدن آب در زاینده‌رود به‌طور ۲۴ ساعته نیروهای آتش‌نشان و متخصص در غواصی با امکانات و تجهیزات کامل نجات از آب، به‌صورت گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده ایمنی شهروندان را تامین می‌کنند.

وی ادامه داد: به دلیل انتظار مردم اصفهان برای بازگشایی زاینده‌رود و موقتی بودن جاری شدن آب در این رودخانه، ترافیک خودرویی و جمعیت پیاده بازدیدکنندگان از رودخانه در محدوده حاشیه زاینده‌رود را شاهدیم و استقرار خودروهای آتش‌نشانی در محدوده زاینده‌رود نیز به دلیل تسریع در امر امدادرسانی در حوادث احتمالی است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان همچنین از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و به‌خصوص مراقبت ویژه از فرزندان خود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی لذت استفاده از این نعمت را دوچندان کنند تا شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

زاینده‌رود پس از ماه‌ها خشکی دوباره جان موقتی گرفت و بامداد امروز پنجشنبه به شهر اصفهان رسید، دریچه‌های سد زاینده‌رود روز ۱۲ بهمن جهت تامین آب کشاورزان شرق و غرب اصفهان به‌صورت موقت و به مدت ۱۲ روز باز شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید