محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت:محور مهاباد_ بوکان این شهرستان به علت کولاک برف برای سومین روز متوالی مسدود است.

مسدود شدن محور مهاباد_ بوکان به دلیل کولاک شدید / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد، محسن خادمی گفت: هم اکنون محور مهاباد_بوکان حدفاصل گردنه "قره بلاغ" و محور مهاباد_ پیرانشهر از طرف مسیر "پسوه" به علت کولاک برف مسدود شده و تردد در آن‌ها امکان پذیر نیست.

وی گفت: رانندگان از سفرهای غیر ضروری تا مساعد شدن شرایط امتناع کنند، در صورت ضروری رانندگان ضمن رعایت نکات امینی از مسیرهای جایگزین (مهاباد - میاندوآب - بوکان) و (مهاباد - نقده - پیرانشهر) استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم اکنون تردد در سایر محورها شامل محور مهاباد_ ارومیه، مهاباد_ میاندوآب و محور مهاباد به سردشت بدون مشکل در جریان است.

خادمی می‌گوید: هم اکنون ۲۱ راه روستایی نیز به علت کولاک برف مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی با استفاده از امکانات بخش دولتی و خصوصی در جریان است.

به گفته وی، هم اکنون تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای عملیات بازگشایی، برف روبی و نمک پاشی و همچنین ارائه خدمات به خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک آماده باش هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید