پسرجوان وقتی با عکس های خواهرش در اینستاگرام روبه رو شد ا و را به قتل رساند و جنایت را مخفی کرد اما دستش برای پلیس رو شد.

قتل فجیع دختر بندرعباسی به دست برادرش بخاطر انتشار عکس هایش در اینستاگرام

اولین روزهای بهمن ماه امسال بود که کارآگاهان پلیس بندرعباس درجریان مرگ مشکوک دختری در یکی از بیمارستان های شهر قرار گرفتند. با توجه به حساسیت ماجرا تیمی از کارآگاهان دایره جنایی در بیمارستان حضور پیدا کردند و تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این جنایت هولناک آغاز شد.

اولین سرنخ از قتل دختر17 ساله

کارآگاهان در قدم اول به سراغ پدر دخترنوجوان رفتند. مرد میانسال که از اتباع خارجی بود درحالی که اشک می ریخت به مأموران گفت،دخترم درحال بازگشت به خانه بود که چند جوان ناشناس به او حمله کردند. گویا قصد سرقت  از دخترم را داشتند ،اما او مقاومت می کند و سارقان با چاقو به او حمله می کنند.

اظهارات پدر مقتول ثبت شد اما کارآگاهان که متوجه حرف های ضد ونقیض او شدند تحقیقات  تکمیل تری را انجام دادند تا به یک سرنخ اصلی درجریان این پرونده رسیدند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در اینباره گفت:کارآگاهان پلیس خانواده را جهت بازجویی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کردند و در تحقیقات تخصصی در برابر شگرد کارآگاهان چاره‌ای جز تسلیم نداشتند.

اعترافات برادری که قاتل شد

جوان 22 ساله که دیگر به پایان راه رسیده بود در جریان اعترافاتش به کارآگاهان گفت: بر سرفضای مجازی با خواهر نوجوانم درگیر بودم و همیشه عصبانی می‌شدم که او همیشه در اینستاگرام حضور دارد وعکس هایش را در این فضای مجازی نشر می‌دهد... تا اینکه بر سر عصبانیت او را کشتم و... ".

با ثبت اعترافات قاتل، مأموران پلیس با حضور درمحل حادثه با آثار جنایت روبه روشدند و در بررسی های بعدی ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

سردار جعفری با تأکید بر لزوم ترویج معنویت در زندگی فردی و اجتماعی اعضاء جامعه و نقش آن در افزایش صبر و تحمل در برابر سختی‌ها و شدائد زندگی، از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری پلیس با کادری متخصص و مجرب برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای رایگان به عموم شهروندان خبر داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید