سبک عجیب یک سارق برای سرقت از فروشگاه ها موجب شده تا او به سارق مار معروف شود.

سارقی که به سارق مار معروف شده است! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - دزدی که به دلیل خزیدن روی زمین برای جلوگیری از شناسایی اش توسط سیستم‌های هشدار دهنده به " سارق مار " معروف شده در ایالت کالیفرنیای آمریکا به سرقت خود از فروشگاه‌ها ادامه می‌دهد. بنا به گزارش KTLA این سارق در تازه‌ترین سرقت خود موفق به سرقت مقادیری نقره به ارزش ۵۰ هزار دلار از یک فروشگاه در کالیفرنیا شده است.

این در حالی بود که به جز دوربین داخل فروشگاه و ضبط یک فیلم کوتاه، سیستم‌های آشکارساز حرکتی ADT که برای تشخیص حرکت طراحی شده اند به دلیل خزیدن وی روی زمین نتوانستند حرکت این سارق را شناسایی کنند.

در تصاویری که توسط دوربین‌های داخل فروشگاه از وی تهیه شده او را در حال خزیدن روی زمین نشان می‌دهد. «ساز مایر»، صاحب یک فروشگاه به KTLA گفت که فیلم‌های نظارتی سارق را در حال خزیدن روی کف فرش در ریورساید کالیفرنیا نشان می‌دهد. او در عرض ۵ دقیقه همه جا را زیر و رو کرد و از روی وسایل در یک اتاق پشتی خارج شد.

بنا به گفته پلیس محلی آمریکا روش سارق تقریبا همان روشی است که در دست کم شش سرقت در ریورساید در ماه‌های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. هفته گذشته این سارق ظاهرا از چکش برای شکستن دیوار ویترین خالی استفاده کرد و از آنجا وارد ساختمان تجارت بورس طلا شد.

ویدئویی که از آن سرقت منتشر شد نشان می‌داد مردی با هودی تیره، شلوار و کفش‌های کتانی تیره کشوها را در حالی که روی زمین بود باز می‌کرد و با برداشتن وسایل بیرون می‌رفت. سزار مایر در این باره گفت: «اشکال از سیستم هشدار ADT به دلیل عدم شناسایی دزدی در حال وقوع است. مطمئنا چیزی معیوب وجود دارد؛ چیزی در مورد آشکارسازهای حرکتی، چون آن‌ها برای تشخیص حرکت طراحی شده اند، اما این سارق با وجود آنکه در حین سرقت دائما در حال حرکت روی زمین است، اما سیستم هشدار عمل نمی‌کند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید