اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: در تلاشیم مبلغ تسهیلات به زنان سرپرست خانوار را به ۱۰۰ میلیون و بدون ضامن برسانیم.

خبر خوش درباره پرداخت وام به زنان سرپرست خانوار

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه نشست با اقشار زنان در گیلان با اشاره به مهارت و توانمندسازی زنان به عنوان یکی از سیاست‌های این معاونت اظهار کرد: در بخش کسب‌وکارهای پایدار خانواده و برای زنان سرپرست خانواده برنامه‌های مفصلی را تدوین کرده‌ و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با تأکید بر آسیب‌زدایی از زنان و خانواده به عنوان یکی از اهداف معاونت بانوان گفت: آسسیب‌های مختلفی در حوزه زنان مطرح است و به طور ویژه بحث طلاق است تا مشاوراتی را به صورت کاملاََ رایگان برای زوج‌های جوان در نظر بگیریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه برای زنان بدسپرست و سرپرست خانواده افزود: در تلاشیم تا تسهیلات آسان‌تر با ضامن کم‌تر یا ضامن حذف شده و به این بانوان ارائه کنیم، این اقدامات پس از سفرهای استانی در برخی استان‌ها اجرایی شده و در تلاشیم در گیلان نیز انجام شود.

خزعلی با اشاره به ارائه تسهیلات ۵۰ میلیونی برای زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست به منظور ایجاد اشتغال‌های پایدار تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مبلغ این تسهیلات افزایش یافته و به یک ضامن رسیده و در تلاشیم مبلغ آن را به ۱۰۰ میلیون و بدون ضامن برسانیم که این مسیر از طریق کارآفرینان و با حمایت و نظارت ما انجام گیرد،.

وی با بیان اینکه طرح ورود زنان به ورزشگاه تصمیم کلان دولت بود، گفت: دولت با در نظر گرفتن حدود شرع مانند تمامی اماکن چنین تصمیمی گرفته و امیدواریم به طور کامل اجرایی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ۹ مصوبه مهم نشست در گیلان بیان کرد: بخشی از این مصوبات مربوط به بودجه مشاوره خانواده، اشتغال زنان سرپرست خانوار، حمایت از زنان کشاورز، بازماندگان از تحصیل، و بخش عمده‌ای مربوط به بازارچه‌های دائمی و فصلی و اختصاص اعتباری است تا زنان چه در کشاورزی و صنایع دستی به فروش برسانند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راحله کوهدوست IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام چراوعده میدن من برای بیماری باهزاردوندگی ۲۰میلیون وام درمان کمیته تآییدکردن بروبانک رفتم دوتاکسرازحقوق میخوان ..من اگه کسرازحقوق داشتم اینهمه بدبختی نمیکشیدم ازدردتاصبح خوتب ندارم چون هزینه درمانم بالاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید