با توجه به اینکه ورق های فومیزه اصولاً در کابین های آشپزخانه حمام و یا استخر ها بیشترین کاربرد را دارند توصیه می شود با بهترین و مرغوبترین نوع این ورق ها و از شناخته شده ترین کارخانه ها خرید خود را انجام دهید.

چطور مطمئن شویم یک ورق فومیزه خوب خریده ایم ؟

به خاطر آنکه ورقهای فومیزه اصولاً در جاهای مرطوب استفاده می شوند می توان گفت دوام مهمترین شاخصه مهم یک ورق فومیزه با کیفیت می باشد . ورقهای pvc نباید در طول زمان طبله (باد کند) کند.  به خاطر آنکه در فضای دستشویی یا حمام ممکن از مواد شیمیایی و یا به عبارتی ساده تر از جوهر نمک استفاده شود بنابراین می توان گفت مقاومت های این ورق ها در مقابل مواد شیمیایی نیز به عنوان یکی از قابلیت های مهم آن ها نام برده می شود.

ورق های فومیزه تحت هیچ عنوان نباید رنگ خود را از دست بدهند و یا خشم پذیر باشند این ورق ها باید مقاومت قابل توجهی در مقابل ضربات داشته باشند و همین طور از دست ندادن رنگ در طول زمان نیز به عنوان یکی از ویژگی های مهم یک ورق پی وی سی خوب نام برده می شود ویژگی مهم بعدی عایق بودن در مقابل صدا می باشد.

 اگر متریال داخلی ورق های فومیزه به شکلی باشد که از مواد مرغوب و قابل توجه استفاده شده باشد ویژگی عایق صدا بودن در آنها به شدت بروز پیدا می کند

چطور مطمئن شویم یک ورق فومیزه خوب خریده ایم ؟

ورق پی وی سی نباید در مقابل حشرات موذی و یا حیواناتی مثل موش مقااومت کمی داشته باشد زیرا در فضاهای مرطوب اصولاً این جانداران یافت می‌شوند و در صورت عدم مقاومت در مقابل این حیوانات موذی شما خواهید دانست که چه آسیب های جبران ناپذیری به کابینت سرویس دستشویی و حمام وارد میشود

با توجه به اینکه ورق های فومیزه اصولاً در کابین های آشپزخانه حمام و یا استخر ها بیشترین کاربرد را دارند توصیه می شود با بهترین و مرغوبترین نوع این ورق ها و از شناخته شده ترین کارخانه ها خرید خود را انجام دهید زیرا خرابی یک ورق فومیزه می تواند منجر به یک تغییر دکوراسیون کلی در مجموعه شما شود و خسارت های سنگینی به بار بیاورد.

بهترین ورق فومیزه از نظر مشتریان

ورق فومیزه ۸ میل یکی از محبوب ترین انواع ورق های فومیزه می باشد که در ساخت قفسه بندی آشپزخانه پارتیشن و موارد مختلف دیگری کاربرد دارد یکی از مهمترین استفاده های این نوع گره در برق صنعتی و سقف های کاذب نیز می باشد قابلیت مهم این نوع ورق فومیزه استفاده از سی ان سی و زیباسازی آن می باشد که برای بسیاری از طراحان و معماران حرفه ای می تواند یک برگ برنده مناسب باشد.البته شاید بتوان گفت ورق های ۱۶ میل هم با توجه به ضخامت بیشتری برتری هایی نسبتبه هشت میل دارند ولی محبوبیت ورق هشت میل بیشتراست .

محدوده مجاز

واحد اندازه گیری

عنوان

ردیف

>۰.۴

g.cm-۳

چگالی

۱

>۴۰

Shore D

سختی سطح

۲

>۲.۵

Kg.mm-۱

پیچ خوری نسبت به ضخامت

۳

۸-۱۲

N.mm-۱

استحکام کششی

۴

Kg.mm-۱

خمش نسیت به ضخامت

۵

%

جذب آب

۶

۳

N.mm-۱

تنش فشاری

۷

۱۰-۱۵

KJ.m-۳

استحکام ضربه

۸

۶۰-۷۰

سانتی گراد

دمای نرم شدن

۹

۱۳-۱۵

dB

انتقال صوت

۱۰

۰.۳۵-۰.۵۵

w.mk-۱

رسانایی گرماییدر۲۵/۳۲

۱۱

class

رتبه مقاومت در آتش

۱۲

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید