رکنا ورزشی: روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان فیلم و خبر منتشر شده در خصوص سیلی یک هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش و جوانان را قویا تکذیب کرد.

ماجرای سیلی یک هوادار پرسپولیس به وزیر ورزش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، شب گذشته خبر و فیلمی مبنی بر اینکه «هنگام ورود دکتر سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد» ، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویا این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می‌کند.

تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را درکنارخود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیرورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.

انتصاب چنین شایعاتی به باشگاه وزین فرهنگی ورزشی پرسپولیس که اخلاق مدارترین طرفداران را دارد، در شبی که مردم شریف ایران و ورزش دوست کشورمان و مسوولان خدوم کشور با صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی شادترین لحظات را تجربه می‌کنند، مبنایی جز تخریب این باشگاه ندارد.

از مردم آگاه و ورزش دوست کشورمان درخواست می‌گردد فارغ از رنگ‌ها، آبی یا قرمز با پرهیز از چنین شایعاتی، جشن تاریخ‌سازی جوانان ملی پوش کشورمان را با نگاه قدرشناسانه، هرچه باشکوه‌تر برگزارکنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید