فکر رفتن به تعطیلات برای اکثر کارگران کافی است تا نسبت به موقعیت خود احساس بهتری داشته باشند، که منجر به افزایش ماندگاری کارکنان و نرخ بالاتر بهره‌وری می‌شود.

چرا سفر برای کارمندان بسیار مهم است؟ / با هدیه سفر به کارمندان خود میزان بهره‌وری را به شکل چشم‌گیری افزایش دهید

برای یک کارمند مدرن، حقوق مناسب و مجموعه‌ای از مسئولیت‌ها لزوما برای ایجاد یک شغل ارزشمند کافی نیست. تا حدی به لطف تغییر ارزش‌های محل کار و تا حدودی به دلیل افزایش گزینه‌های موجود هم برای کارفرمایان و هم برای کارمندان، رقابت برای مزایا شدید است. پیشنهادات استاندارد، مانند بیمه درمانی و برنامه‌های بازنشستگی، هنوز ارزش بررسی دارند، اما مزایای هیجان‌انگیزتر و منحصربه‌فردی نیز وجود دارد که می‌توانید ارائه دهید، مانند سفر.

هزینه‌ها و تدارکات ارائه "سفر" همیشه به اندازه مزایا ساده نیست، اما برخی از مزایای واقعی برای این نوع پیشنهاد وجود دارد.

فواید سفر

مزایای ارائه گزینه‌های سفر به کارکنان هم شامل کارمندان و هم کارفرمایان می‌شود:

· تقویت روحیه

 وعده تعطیلات به مقصدی گرم، مانند سن دیگو، معمولا برای بالا نگه داشتن روحیه هر کارمند کافی است.  دانستن این که یک هتل از قبل رزرو شده است، می‌تواند استرس ناشی از "چیزهای کوچک" را که در طول روز موج می‌زند، کاهش دهد. فکر رفتن به تعطیلات برای اکثر کارگران کافی است تا نسبت به موقعیت خود احساس بهتری داشته باشند، که منجر به افزایش ماندگاری کارکنان و نرخ بالاتر بهره‌وری می‌شود.

· تسکین استرس

تعطیلات خود نیز نوعی کاهش استرس است. تشویق کارمندان به تعطیلات منظم به پایین نگه داشتن سطح استرس آن‌ها کمک می‌کند که به نوبه خود خطر ابتلا به خطرات سلامت جسمی و روانی را در طول زمان کاهش می‌دهد.

· قرار گرفتن در معرض فرهنگ‌های جدید

رفتن به مکانی با فرهنگ متفاوت، خواه مکانی عجیب و غریب مانند میانمار باشد یا جایی نزدیک‌تر، می‌تواند به کارمندان شما کمک کند تا ایده‌های جدیدی را توسعه دهند، چیزها را با دیدگاهی جدید ببینند و در نهایت متفکران و کارگران بهتری شوند.

سفر به وضوح سودمند است، اما ارائه آن ساده نیست. خوشبختانه، راه‌های انگشت شماری وجود دارد که می‌توانید سفر را به عنوان یک امتیاز حین کار به کارگران خود پیشنهاد دهید:

تعطیلات پولی به عنوان امتیاز: این استراتژی ساده‌تر، اما گران‌تر است. شما می‌توانید تعطیلات با حقوق را به عنوان یک مزیت شغلی، بسیار شبیه به یک برنامه پاداش ارائه دهید. به جای اهدای جوایز نقدی هر سال، می‌توانید کارمندان را برای تعطیلات با حقوق به مقصد مورد نظر خود (در طیف وسیعی از گزینه‌ها) بفرستید.  این ممکن است به عنوان یک کسب و کار کوچک امکان‌پذیر نباشد، اما ارزش بررسی دارد.

بسته‌های سفر به عنوان پاداش برای عملکرد: اگر نمی‌توانید همه را به تعطیلات بفرستید، می‌توانید بسته‌های مسافرتی و تعطیلات پولی را به عنوان پاداش برای عملکرد استثنایی ارائه دهید. به عنوان مثال، می‌توانید فروشنده با عملکرد برتر خود را در پایان یک مسابقه خاص به تعطیلات بفرستید.

زمان استراحت انعطاف پذیر:  به جای اینکه مستقیما کارمندان خود را به تعطیلات بفرستید، می‌توانید به طور غیرمستقیم آن‌ها را تشویق کنید تا با ارائه زمان‌های منعطف، هم از نظر تعداد روزهای مرخصی و چه زمانی که مجاز به استفاده از آن‌ها هستند، به دفعات بیشتر سفر کنند. زمان استراحت منعطف به خودی خود همیشه یک امتیاز مثبت است و کارمندان شما را تشویق می‌کند که تعطیلات بیشتری داشته باشند.

توصیه ها و حمایت های اخلاقی: همچنین می‌توانید به طور غیرمستقیم با دادن توصیه‌هایی به کارمندان خود در مورد اینکه کجا بروند، چگونه سفر کنند و در وهله اول چرا سفر کنند را تشویق کنید. دادن این جهت به آن‌ها، به عنوان یک مربی بیشتر از یک رئیس، به آنها کمک می‌کند تا بفهمند چرا تعطیلات مهم هستند و به آنها کمک می‌کند تا از زمان مرخصی خود حداکثر استفاده را ببرند.

هیچ کدام از این‌ها به این معنی نیست که شما باید تعطیلات را به عنوان بخشی از مزایای شغلی خود ارائه دهید. با این حال، حتی تعدیل فرهنگ شرکت خود برای تشویق روزهای سفر و تعطیلات بیشتر، می‌تواند عزت و بهره‌وری دفتر شما را بهبود بخشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محسن IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    فقط کارمندان بقیه ادم نیستند
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    ترجمه کلمه به کلمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید