برای بیت کوین، انتظارات این است که افزایش نرخ در واقع می‌تواند ارزش ارزهای دیجیتال با همبستگی پایین‌تر و استیبل کوین‌ها را افزایش دهد. این برای بیت کوین صعودی است و دلیل اصلی بسیاری از سرمایه‌گذاران برای نگه داشتن این توکن به عنوان بخش اصلی پرتفوی خود در میان عدم اطمینان بوده است.

چرا بیت‌کوین، اتریوم و سولانا به‌طور سرسام‌آوری رشد کردند؟

سرمایه گذاران کریپتو شکست خورده بالاخره چیزی برای لبخند زدن دارند. امروز، ارزهای دیجیتال برتر بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL)  هر کدام بیش از ۱۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافتند. این ارزهای دیجیتال برتر به ترتیب ۱۰٪، ۱۲.۱٪ و ۱۲.۴٪ افزایش یافتند، زیرا به نظر می رسد سرمایه گذاران رمزارز روی شکل‌گیری پایین شرط‌بندی می‌کنند.

به طور خاص، شرط‌بندی‌ها مبنی بر اینکه نشست آتی فدرال رزرو می‌تواند شامل افزایش ۵۰ واحدی باشد، در روزهای اخیر کاهش یافته است. این امر منجر به کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده در دو جلسه معاملاتی گذشته شده است که یک علامت ریسک برای سرمایه گذاران است. با توجه به همبستگی (غافلگیرکننده) که بین نرخ بهره و بخش کریپتو دیده‌ایم، این محرک کلان یک کاتالیزور صعودی برای این بخش بوده است.

برای بیت کوین، انتظارات این است که افزایش نرخ در واقع می‌تواند ارزش ارزهای دیجیتال با همبستگی پایین‌تر و استیبل کوین‌ها را افزایش دهد. این برای بیت کوین صعودی است و دلیل اصلی بسیاری از سرمایه‌گذاران برای نگه داشتن این توکن به عنوان بخش اصلی پرتفوی خود در میان عدم اطمینان بوده است.

به نظر می‌رسد سرمایه گذاران اتریوم همچنان آینده‌نگر هستند و بر پیشرفت مداوم این شبکه به سمت به روزرسانی اتریوم ۲.۰ تمرکز می‌کنند. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی‌ها در اواسط سال نهایی شوند و می‌توانند سرعت و کارایی شبکه را به طور چشمگیری افزایش دهند.

برای سولانا، پلتفرمی که بسیاری از آن به عنوان "ویزای دنیای رمزارز" یاد می‌کنند، به دلیل توانایی آن در انجام تعداد باورنکردنی تراکنش در ثانیه، این احساسات صعودی مبتنی بر بازار به سرمایه‌گذاران چیز دیگری برای صحبت کردن می‌دهد. شبکه سولانا در هفته‌های اخیر دچار ازدحام شده است و این توکن را تقریبا ۶۵ درصد پایین‌تر از اوج خود که چند ماه پیش مشاهده شده بود، ارسال کرده است.

نتیجه

با حرکت‌های امروزی در میان این ارزهای دیجیتال بزرگ، چیزهای زیادی برای بازگشایی وجود دارد. از زاویه کلان، مشخص نیست که آیا چشم انداز کوتاه مدت واقعا آنقدر صعودی است یا خیر. احتمال افزایش نرخ بهره در افق وجود دارد. با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران این نگرانی‌ها را کنار می‌گذارند، چرا که جهش بازار دیروز نشان می‌دهد که هنوز اشتها برای بازی‌های سوداگرانه و ریسک‌پذیر وجود دارد.

بیت کوین، اتریوم و سولانا هر کدام ۱۰ شبکه برتر ارزهای دیجیتال با اکوسیستم‌های وسیع هستند. این توکن‌ها نشان‌دهنده شبکه‌هایی هستند که بسیاری از پیشرفت‌هایی را که تا به امروز در جهان کریپتو دیده‌ایم، تحریک کرده‌اند. بر این اساس، این سه توکن تمایل دارند مطابق با بازار حرکت کنند، اما در واقع از بسیاری از بیت‌کوین‌های کوچک‌تر امروز پیشی می‌گیرند، زیرا به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بیش از همیشه بر کیفیت تمرکز کرده‌اند.

مانند هر رالی کوتاه‌مدتی، سرمایه‌گذاران عاقلانه هستند که این احتمال را در نظر بگیرند که این فقط یک جهش کوچک در روند نزولی بلندمدت باشد. این مطمئنا امکان‌پذیر است و سرمایه‌گذاران در فضای کریپتو یا هر طبقه دارایی ناپایدار دیگر باید خطراتی را که نوسانات به همراه دارد در نظر بگیرند.

با این حال، این حرکت دو رقمی بالاتر در این توکن‌های مگا سقفی سیگنال قوی است که احساسات بازگشته است. پس از افزایشی که دیروز بعد از ظهر شاهد آن بودیم، این هفته می‌تواند هفته جالبی برای این ارزهای دیجیتال باشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید