۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 55329486

پس از چند روز پرمشغله، بدن شما برای استراحت آماده خواهد شد. به ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی برگردید و از درمان رویال وادی لذت ببرید، که ترکیبی از یک اسکراب بدن ظریف با یک ماساژ آرامش بخش است تا احساس خوبی به شما بدهد.

لذت‌های سفر در کویرهای دبی

به گزارش سلام نو، راس الخیمه حومه شهر بزرگ و شلوغ دبی است. با سواحل ماسه‌ای سفید، کوه‌های دندانه‌دار و شن‌های سفالی که تپه‌های شنی صحرا را پر می‌کند، مناظر زیبا، مطالعه‌ای در تضاد است. زمانی را صرف لذت بردن از هیجانات ماجراجویی در صحرا و آرامش با طبیعتی وسیع کنید. برای کشف آنچه راس الخیمه را بسیار منحصر به فرد می‌کند آماده شوید.

کوهنوردی در صبح

جبل جایس با ۱۹۳۴ متر ارتفاع (بیش از دو برابر ارتفاع برج خلیفه معروف در دبی) بلندترین کوه امارات متحده عربی است و به طور مداوم ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌تر از مکان‌های دیدنی اطراف است. رشته کوه این منطقه به دلیل شبکه وادی‌ها (دره‌ها) و مسیرهای دوچرخه سواری که در امتداد کوه‌ها دنبال می‌شوند، مشهور است. هنگام پیاده‌روی برای چشم اندازهای باورنکردنی از دریا و مناطق مزرعه اطراف، استراحت کنید.

پیک نیک در بالای کوه

به عنوان بخشی از وقت خود در جبل جایس، از این فرصت برای لذت بردن از منظره‌ زیبای کوه در یک نقطه از کوه توقف کنید و خاطرات خوبی را برای خود بسازید.

تیر و کمان

لذت‌های سفر در کویرهای دبی

تیراندازی با کمان یکی سنت‌های بادیه نشینان است و می‌توانید آن را با یک جلسه تیراندازی با کمان خصوصی یا گروهی در میدان تیراندازی با کمان در ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی تجربه کنید. با این کار خود را به چالش بکشید.

ناظر آسمانی

از گشت و گذار با راهنما در آسمان وسیع شب بر فراز شن‌های طلایی کویر لذت ببرید. سیارات و صور فلکی را از یک تلسکوپ در وسط ذخیره‌گاه طبیعی مشاهده کنید و داستان‌های نسل‌های بادیه‌نشین را بشنوید و در مورد استفاده از آن‌ها به‌عنوان دستگاه‌های ناوبری برای کاشفان اولیه عرب مطلع شوید.

جوینده هیجان

لذت‌های سفر در کویرهای دبی

با افتتاح Via Ferrata  (جاده آهنی) در سال ۲۰۱۶، جویندگان ماجراجویی اکنون می‌توانند به نوعی از کوه پیمایی دلچسب که می‌خواهند دست پیدا کنند. با توجه به زمان و سطح سفری که می‌خواهید امتحان کنید، یکی از سه زیپ لاین را انتخاب کنید (بزرگترین زیپ لاین در جهان در حال ساخت روی کوه است).

کرایه مزرعه تا میز

فارم هاوس، غذاهای بین‌المللی و عربی را در محیطی دنج و در اغذیه فروشی روستایی ارائه می‌دهد. در منظره‌های بیابانی وسیع در تراس چوبی بزرگ غوطه‌ور شوید. در حالی که گوشت‌ها و سبزیجات تازه، چاشنی‌شده و پخته شده غذا می‌خورید.

درختکاری در دبی

مهمانان ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی می‌توانند با کاشت درخت قاف (درخت ملی امارات متحده عربی) در جنگل میراث الوادی، به افزایش آگاهی در مورد نیاز به حفاظت از گیاهان محلی کمک کنند.

پیاده روی شبانه

لذت‌های سفر در کویرهای دبی

این استراحتگاه در ۱۲۳۵ هکتار از صحرای الوادی واقع شده است و کاوش در حیات حیوانات ذخیره‌گاه طبیعی با پیاده‌روی پس از تاریکی چشم‌اندازی کاملا متفاوت از آن به شما می‌دهد. خزندگان، جوندگان و سایر موجودات عادات شبانه منحصر به فردی دارند و حتی ممکن است با عنکبوت شتر معروف خاورمیانه برخورد کنید.

به عشق  یوگا از خواب بیدار شوید

روز خود را با یک جلسه یوگای طلوع خورشید شروع کنید، که از سه شنبه تا پنجشنبه در ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی برگزار می‌شود. این کلاس ۶۰ دقیقه شما را پر انرژی و آماده برای ادامه بازدید از کویر می‌کند.

یک شیرجه بزنید

هر ویلا مجهز به یک استخر خصوصی مشرف به صحرا است. وقتی در آب استراحت می‌کنید از زیبایی‌های طبیعی منطقه لذت ببرید.

آرامش را در صحرا تجربه کنید

پس از چند روز پرمشغله، بدن شما برای استراحت آماده خواهد شد. به ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی برگردید و از درمان رویال وادی لذت ببرید، که ترکیبی از یک اسکراب بدن ظریف با یک ماساژ آرامش بخش است تا احساس خوبی به شما بدهد.

سوار بر غروب خورشید بروید

با قرار گرفتن در بالای یک شتر، سوار بر تپه های شنی صحرا به نقطه رصد عالی می‌رسید تا خورشید را در زیر افق تماشا کنید.

صرف غذا در تپه‌های شنی

از این فرصت بی‌نظیر برای صرف شام بر روی شن‌های گرم صحرای راس الخیمه استفاده کنید. مهمان نوازی و غذاهای مردم بادیه نشین را در یک محیط سنتی تجربه خواهید کرد. می‌توانید از میان مجموعه‌ای از منوها باربیکیو، غذاهای دریایی و غذاهای گیاهی ناب انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید