پرفروش ترین مدل اسمز معکوس برند مینروا Minerva، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO۸_O۲PLUS میباشد که به بررسی نقاط قوت این مدل میپردازیم.

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از نیازهای مهم زندگی ما تبدیل شده است تا سلامت بدن خود را از آلاینده های آب شرب شهری محافظت نماییم. در این مطلب به معرفی بهترین برند آب تصفیه کن تایوانی و نمایندگی معتبر فروش آن می پردازیم.

انتخاب یک تصفیه آب خانگی اورجینال، نیاز به بررسی نکات مهم خرید تصفیه آب از شرکت های معتبر دارد. تصفیه آب برند مینروا Minerva اصل تایوان، از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار ایران بوده که توسط نمایندگی معتبر عرضه و به فروش میرسد که در ادامه به معرفی مدل ها و قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازیم تا طبق نیاز و بودجه مد نظر خود بهترین مدل مینروا را انتخاب نمایید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

آب تصفیه کن مینروا در چهار مدل اصلی زیر عرضه میگردد که همگی از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس بهره میگیرند :

  • آب تصفیه کن ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO۸_O۲PLUS
  • آب تصفیه کن ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO۷_ALKALINE
  • آب تصفیه کن ۶ مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO۶_۵۰G
  • آب تصفیه کن ۸ مرحله ای یو وی دار فرابنفش مینروا مدل Minerva RO۸_UV

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

پرفروش ترین مدل اسمز معکوس برند مینروا Minerva، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO۸_O۲PLUS میباشد که به بررسی نقاط قوت این مدل میپردازیم. دستگاه ۸ مرحله ای مینروا دارای پمپ تایوانی و مخزن ذخیره تحت فشار ۱۲ الی ۱۶ لیتری است که در صورت قطع آب و برق، آب آشامیدنی تصفیه شده با سختی نرمال و استاندارد سلامت بدن که عددی زیر ۱۰۰ است در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. قطعات درجه یک و فیلترهای کربن گیاهی از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به نسبت دیگر برندهای معتبر و متفرقه بازار ایران محسوب میشود.

ضمن این که نمایندگی تصفیه آب مینروا، شرکت تصفیه آسا، انواع مدل های این برند را با قیمت یکپارچه در سراسر ایران عرضه مینمایند که یک مزیت رقابتی محسوب میگردد. شما عزیزان علاوه بر دریافت گارانتی بدون قید و شرط قطعات، تضمین قیمت نیز دریافت نموده و در سراسر کشور عزیزمان برند مینروا تایوانی را با یک قیمت مشخص و واحد خریداری خواهید نمود.

عملکرد آب تصفیه کن ۸ مرحله ای مینروا به این صورت است که در فیلترهای سه گانه مراحل اول دوم و سوم، به صورت پیش تصفیه عمل نموده و املاح درشت موجود در آب آشامیدنی نظیر شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از ۵ میکرون را از آب شهری حذف مینماید.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

همانطور که اشاره کردیم افزایش سطح ph آب آشامیدنی باعث یونیزه قلیایی شدن آب میگردد. مینروا یک مدل تخصصی یونیزه قلیایی ساز نیز دارد که عزیزانی که میخواهند مدل های کمتر از ۸ مرحله ای تهیه و خریداری نمایند میتوانند از این مدل معتبر با کد Minerva RO۷_ALKALINE بهره گیری نمایند. در مقاله های بسیاری به صورت علمی ثابت شده است که آب قلیایی علاوه بر خواص ضد سرطانی، برای دیابت، کاهش وزن، فشار خون و بسیاری بیماری های دیگر مفید و مناسب است.

سلول های سرطانی در یک محیط قلیایی توانایی رشد و نمو نداشته و شما با نوشیدن آب از دستگاه تصفیه آب قلیایی ساز مینروا به صورت مداوم میتوانید سطح قلیایی خون در بدن خود را افزایش داده تا از سرطان به راحتی و تنها با نوشیدن آب آشامیدنی مصرفی روزانه جلوگیری نمایید.

همچنین در صورت داشتن دیابت، آب آشامیدنی قلیایی از افزایش قند به خوبی جلوگیری خواهد نمود. بهترین فیلتر قلیایی کننده آب برند مینروا Minerva Alkaline Filter است که روی مدل های ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا قرار خواهد گرفت.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

آب چاه خانگی همانند ویلاها، شهرکهای شمال و بسیاری از شهرک های موجود در تهران که از تانکر آب برای تأمین آب آشامیدنی استفاده میکنند به مرور دارای انگل و میکروب خواهد شد و وجود انگل ها در آب آشامیدنی میتواند باعث بروز مشکلات گوارشی، دل درد و رفلاکس معده و… گردد.

برای تصفیه ی آب چاه خانگی میبایست حتما از لامپ یو وی اشعه ماورابنفش استفاده نمود که برای این مورد نیز برند مینروا تایوانی Minerva یک مدل اختصاصی آب چاه خانگی عرضه نموده که Ro۸_UV نام دارد. این مدل تا مرحله هفتم همان عملکرد مدل های ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز را دارد و تفاوت آن در فیلتر مرحله هشتم است.

در مرحله هشتم فیلتر تصفیه آب لامپ یو وی با سیستم ULTRA-VIOLET آب چاه خانگی را انگل زدایی مینماید. آب در یک محفظه استیل دور تا دور لامپ یو وی میچرخد و با تابش اشعه فرابنفش عملکرد میکروب زدایی انجام میشود و آب چاه به آب شرب خانگی تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که از مزایای مدل یو وی دار، دارا بودن ترانس برق جداگانه برای فیلتر UV است که میتوانید در صورت نیاز آن را خاموش و روشن نمایید و در همه حال از دستگاه تصفیه آب تایوانی خود بهره بگیرید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان بسته به مدل های مختلف، تعداد مراحل و گارانتی های متفاوت، متغییر است. ضمن این که شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در جشنواره های فروش ویژه، قیمت انواع مدل های برند مینروا را بعضا تا ۳۰ الی ۴۰ درصد تخفیف عرضه مینماید.

با این حال قیمت آب تصفیه کن مینروا به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب موجود در بازار ایران، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و خدمات ارزنده ای نیز در کنار یک دستگاه تایوانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی تصفیه آسا

شرکت تصفیه آب خانگی تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری محصولات تصفیه آب مینروا تایوان در ایران بوده و خدمات پس از فروش قابل توجهی در اختیار شما قرار خواهد داد. جهت انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

"طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی ۲۴ ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است."

نصب و ارسال محصولات مینروا در سراسر تهران و کرج رایگان بوده و برای سایر شهرستان ها نیز ارسال کاملا رایگان است. ضمن این که شما عزیزان میتوانید به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش تصفیه آسا ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ جهت مشاوره و پاسخ به سوالات خود برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید