ژاپن از جمله کشورهای قدرتمند دنیا است. این کشور به نظم و نوآوری در زمینه‌های مختلف مشهور است.

شیوه متفاوت خرید و فروش خودرو در ژاپن

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، ژاپن یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان است. این کشور شیوه متفاوتی در خرید و فروش خودرو دارد.

اگر در ژاپن به دنبال خرید خودرویی می‌گردید و به دنبال تست خودروهای مختلف هستید نگران نباشید. در نمایشگاه‌های خودروی این کشور نمونه‌هایی از هر خودرو موجود است و می‌توانید برای تست صندلی‌ها سوار خودروی مورد نظر شوید و از راحتی و استاندارد بودن صندلی اطمینان پیدا کنید.

بخشی از نمایشگاه به ماکت خودروهای موجود در مدل‌ و رنگ‌های مختلف اختصاص داده شده است. این ماکت‌ها به اندازه اسباب‌بازی‌های کوچک است. در این میان می‌توانید از دیگر خدمات نمایشگاه‌های خودروی کشور ژاپن مانند سفارش نوشیدنی و قسمت بازی کودکان استفاده کنید.

اگر از انتخاب مدل و راحتی صندلی‌های خودروی مورد نظر مطمئن هستید می‌توانید قبل از خرید آن را برای امتحان رزور کنید و در خیابان رانندگی کنید. در صورت موجود نبودن آن خودرو در نمایشگاه می‌توانید درخواست بدهید و در روزهای آینده خودروی مورد نظر برای تست رانندگی برای شما آماده می‌شود.

شرایط خرید خودرو در ژاپن چیست؟

در کشور ژاپن خرید ماشین می‌تواند به صورت قسطی انجام شود. شرایط اقساط خودروها بر اساس قراردادهای مختلف به صورت ۳ ساله، ۵ ساله یا بیشتر است.

اگر خرید خودرو به مرحله سفارش رسید، می‌توانید آپشن‌های خودرو را به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

در نمایشگاه‌های خودرو برای افرادی که متقاضی خودروهای دست دوم هستند نیز امکاناتی در نظر گرفته است. نمایشگاه‌ها خودروهایی را که دو یا سه سال کارکرده و در حد نو هستند را به قیمت بسیار پایین‌تر از مدل صفر آن به فروش می‌رسانند.

شرایط خرید خودروهای کارکرده نیز مانند خودروی صفر است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید