هتل بین المللی قصر مشهد برای کسانی که خواهان همه چیز لوکس و عالی هستند ایده آل است. اتاق ها و سوئیت های متنوع و شیک، پرسنل حرفه ای و پذیرایی باشکوه، طیف وسیعی از رستوران های ایرانی و خارجی با غذاهای خوشمزه و کافه تریا. از طرفی اگر هتلی در نزدیکی حرم امام رضا می خواهید، هتل قصر مشهد بهترین انتخاب است.

 رزرو در هتل درویشی مشهد یا هتل قصر مشهد

هتل پارس مشهد برای مسافرانی مناسب است که به دنبال هتلی مجلل و مجهز هستند و در عین حال می خواهند علاوه بر حرم امام رضا (ع) به مکان های گردشگری و تفریحی نزدیک باشند. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز، فضای سبز و فضای باز نیز جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. نوشیدن غذاهای لذیذ در رستوران های مختلف و تفریحات مجموعه آبی هتل، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس و اسکواش همراه با برخورد محترمانه و حرفه ای پرسنل هتل پارس سفر شما را پر از لحظات شاد و خاطره انگیز خواهد کرد.

هتل قصر طلایی مشهد یک انتخاب عالی برای زیارت مشهد مقدس است. این هتل ۵ ستاره که در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد، تمام شرایط آسایش را برای شیرین ترین خاطرات این سفر زیارتی فراهم کرده است. در اتاق ها و سوئیت های مجلل و بسیار راحت هتل قصر طلایی هر چیزی که بخواهید در دستان شماست. هشت رستوران با منوهای متفاوت خود غذاهای لذیذ از سراسر دنیا را در فضاهایی زیبا و منحصر به فرد سرو می کنند. ست های قهوه نیز متنوع و بسیار مدرن هستند. در هتل قصر طلایی مشهد، علاوه بر سفر زیارتی، جاذبه های جذابی مانند استخر، سونا، سالن بدنسازی و اتاق بازی های رایانه ای را خواهید دید. فروشگاه های هتل نیز امکان خرید سوغاتی را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا به شما می دهند.

هتل درویشی مشهد که از آن به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های ایران نام برده می شود، اقامتگاهی ممتاز برای زائران امام رضا (ع) فراهم کرده است. وقتی به هتل می رسید مطمئن خواهید بود که آنچه در مورد شایستگی و امکانات هتل شنیده اید تنها اندکی از شایستگی های آن است. معماری مدرن و پیشرفته، امکانات عالی در اتاق ها و سوئیت ها، کارکنان خوش برخورد، رستوران های متعدد با انواع غذاهای لذیذ و کافی شاپ های مجهز بخشی از جذابیت هایی است که برای آرامش و رفاه شما در نظر گرفته می شود. از امکانات مجموعه آبی و استخر، اسپا، سالن ماساژ و فروشگاه ها استفاده کنید و مکانی آرامش بخش را برای شما ایجاد کنند. هتل درویشی مشهد به نقطه اصلی مشهد، حرم امام رضا و مراکز خرید بسیار نزدیک است. هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا قرار گرفته است و حدود ۱۵ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد.

اگر می خواهید ساعاتی را در بالاترین سطح امکانات رفاهی در مشهد سپری کنید، هتل هما مشهد یکی از گزینه های عالی برای شماست. با اقامت در این هتل خوش نام، تمایلی به اقامت و رزرو هتل مشهد در اقامتگاه دیگری در مشهد ندارید. ترانسفر فرودگاهی، حرم و پارکینگ اختصاصی بخشی از خدمات هتل هما است. رستوران رز و رستوران تابستانی در کنار کافی شاپ های هتل، علاوه بر غذاهای لذیذ، لحظات خاطره انگیزی از سفر به مشهد را رقم می زند. استخر، سونا، جکوزی، سالن های ماساژ، سالن های بیلیارد و فضای بازی کودکان اقامتی دلپذیر را برای شما تضمین می کند.

هتل سه ستاره فیروزه توس مشهد با زمینی در ابتدای خیابان نواب (بست) ورودی نواب صففی به مساحت ۷۸۰ متر مربع در ۹ طبقه و ۴۹ اتاق (۱۳ دوبل، ۴ باب توئین، ۶ سوئیت سه تخته، ۶ سوئیت دو خوابه، ۱۰ سوئیت کانکت ۶ نفره) این هتل با ظرفیت ۱۲۴ تخت با ۳۰ تخت تخت اضافه با سالن چند منظوره برای کنفرانس و همایش های میهمانان عزیز با ظرفیت ۸۰ نفر، رستوران مرکزی و همچنین کف پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو در حال ساخت است. فاصله تا حرم پیاده روی ۵ دقیقه است. این هتل نزدیک به بازار آرمان و ۱۷ شهریور می باشد. یکی از هتل های سه ستاره شیک در خیابان نواب صفوی، هتل فیروزه توس است که در چند دقیقه پیاده روی تا حرم واقع شده است. این هتل دارای ۳۴ واحد میزبانی شامل اتاق دو نفره، دو تخته، سه تخته، ۴ نفره می باشد. اتاق خواب ها مجهز به اینترنت، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن، یخچال و صندوق امانات هستند. همچنین میهمانان می توانند از رستورانی با محیطی بسیار زیبا و خدمات عالی لذت ببرند.

هتل بین المللی قصر مشهد برای کسانی که خواهان همه چیز لوکس و عالی هستند ایده آل است. اتاق ها و سوئیت های متنوع و شیک، پرسنل حرفه ای و پذیرایی باشکوه، طیف وسیعی از رستوران های ایرانی و خارجی با غذاهای خوشمزه و کافه تریا. از طرفی اگر هتلی در نزدیکی حرم امام رضا می خواهید، هتل قصر مشهد بهترین انتخاب است. در زمان استراحت در هتل قصر مشهد می توانید ساعت ها لذت در مجموعه های آب و ماساژ، بیلیارد و اسنوکر را تجربه کنید. علاوه بر این، فروشگاه های مجلل، آتلیه های عکاسی و واحدهای لوکس و شیک در این هتل ۵ ستاره سفر شما به مشهد را تکمیل می کنند.

هتل منجی هتل شیک و ۳ ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل منجی مشهد از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل منجی توسط سفرهای گالیور به مهمانانی که به دنبال اقامت مرفه و راحت در مشهد هستند پیشنهاد می شود. هتل منجی مشهد در سال ۱۳۹۳ در مجاورت حرم حضرت رضا (ع) افتتاح شد. این هتل ۷ طبقه با ۴۵ اتاق امکانات رفاهی و اقامتی راحت ارائه می دهد. هتل سه ستاره منجی مشهد در حدود یک کیلومتری حرم مطهر احساس راحتی در مسافران ایجاد می کند. همچنین نزدیک بودن به مراکز خرید و بازار امام رضا از دیگر ویژگی های این هتل است. هتل منجی با کادری مجرب و آموزش دیده مفتخر است میزبان شما مهمانان عزیز باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید