در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی معتمدترین دولت‌ها برای مردمان کشورشان پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

معتمدترین دولت‌ها برای مردمان کشورشان / عکس

به گزارش سلام نو، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که کشورهای چین، عربستان سعودی و هند بیشترین میزان اعتماد را در بین مردم کشورمان دارند.

هنگامی که جو بایدن به خیابان پنسیلوانیا ۱۶۰۰ نقل مکان کرد، یکی از دشوارترین وظایف دولت او همیشه تقویت اعتماد به دولت آمریکا و بهبود شکاف های اجتماعی بود. همراه با بی اعتمادی در داخل دولت، آمریکا در داخل با چند دستگی مواجه شده است، و یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تنها ۳۹ درصد از مردم ایالات متحده در اواخر سال ۲۰۲۱ به دولت اعتماد داشتند - کاهش ۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰.

این یافته ها از آخرین بارومتر اعتماد موسسه ادلمن است که در نوامبر ۲۰۲۱ از ۳۶۰۰۰ نفر در ۲۸ کشور در مورد اعتماد آنها به موسسات مختلف نظرسنجی کرد. این رقم در ایالات متحده بسیار کمتر از تعدادی از کشورهای دیگر بوده و اعتماد به دولت در کانادا و استرالیا به ترتیب ۵۳ و ۵۲ درصد است. همچنین کمی پایین‌تر از بریتانیا است، جایی که استراتژی دولت در برگزیت با تایید عمومی ۴۲ درصد در اواخر سال ۲۰۲۱ بسیار بحث برانگیز است.

برخی از بالاترین سطوح اعتماد به دولت در آسیا مشاهده شد که در آن ۹۱ درصد از پاسخ دهندگان چینی گفتند ابراز اعتماد کردند، همراه با ۸۲ درصد از مردم در نظرسنجی در عربستان سعودی و ۷۴ درصد در هند. کمترین رتبه در آرژانتین مشاهده شد که تنها ۲۲ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به دولت خود در آنجا اعتماد دارند.

معتمدترین دولت‌ها برای مردمان کشورشان / عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید