معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، از آماده باش کامل اکیپ های راهداری استان با توجه به پیش بینی های هواشناسی و فعال شدن سامانه های بارشی برف و باران و در ارتفاعات کوهستانی کولاک خبر داد.

آماده باش اکیپ‌های راهداری استان تهران به دلیل هشدارها

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، عادل مصدقی شامگاه پنجشنبه گفت: براساس تحلیل و پیش بینی سازمان هواشناسی آزاد راه تهران- شمال(قطعه اول) بارش برف از ساعت ۰۰:۰۰ تا ساعت ۲۳ شامگاه جمعه  ۲۴ دی‌ماه جاری ادامه دارد.

به گفته وی در محدوده های آبعلی،  مشاء، پلور، رینه و گزنک، بایجان و پنجاب بارش برف از ساعت ۰۰:۰۰  تا ساعت ۲۳:۰۰  شامگاه جمعه پیش بینی می شود. 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در محدوده شاه زید بارش باران از ساعت ۰۹:۰۰ تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۴ دی‌ماه پیش بینی شده است. 

مصدقی افزود: همچنین در محور فیروزکوه محدوده های پردیس و دماوند بارش باران و برف از ساعت ۰۰:۰۰ تا ساعت ١١ شب ۲۴ دی‌ماه (جمعه) پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در محدوده های فیروزکوه، گدوک و ورسک نیز بارش برف از ساعت ۱۵:۰۰ تا ساعت ۲۳:۰۰  ۲۴دی‌ماه قابل پیش بینی  است.

به گفته وی همچنین در محدوده های پل سفید، زیرآب، شیرگاه و قائم شهر بارش باران از ساعت ۰۶:۰۰ تا ساعت ۲۳:۰۰ شامگاه جمعه پیش بینی می شود.

مصدقی ادامه داد: ۴۰۰ نفر از نیروهای مجرب و کارآمد راهداری با بیش از ۲۰۰ دستگاه از انواع ماشین های سنگین، نیمه سنگین و سبک در ۲۸ باب راهدارخانه در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید