تصمیم لغو ویزای این تنیسور صرب برعهده الکس هاوک، وزیر مهاجرت کشور استرالیا، است و قرار است رای نهایی در تاریخ ۱۲ ژانویه اعلام شود.

خطر لغو ویزا بیخ گوش نواک جوکوویچ

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، جوکوویچ در روزهای اخیر درگیر حواشی بسیاری در آستانه مسابقات تنیس اوپن استرالیا بوده و حالا بار دیگر در شرایطی مشابه قرار گرفته است. 

در حال حاضر تحقیقاتی در جریان است تا مشخص شود که آیا این ورزشکار برای این که بتواند به این کشور سفر کند، مسائلی را به دروغ مطرح کرده یا خیر و اگر این موضوع ثابت شود ممکن است بار دیگر ویزای حضور او در این کشور در خطر لغو شدن قرار بگیرد. 

گاردین خبر داده که نیروهای مرزی استرالیا در حال بررسی این موضوع هستند که آیا جووکویچ به دروغ مدعی شده که در دو هفته پیش از حضورش در استرالیا هیچ سفری به کشوری دیگر نداشته است. 

این در حالی است که از شواهدی که در شبکه‌های اجتماعی  و صفحات مربوط به این بازیکن وجود دارد، اینطور به نظر می‌رسد که او در روز کریسمس و پیش از پرواز به سوی استرالیا از کشور اسپانیا در چهارم ژانویه در بلگراد حضور داشته است. 

او پیش از ورود به استرالیا در اول ژانویه در پاسخ به این سوال که آیا در ۱۴ روز پیش از حضور در این کشور هیچ سفری انجام داده یا خیر، جواب منفی داده بود. 

با این حال او مدعی شده که این فرم توسط کارگزارش و بر اساس معافیت پزشکی‌ تایید شده او پر شده است اما به سوالی درباره سفرهای پیشین خود برخورد نکرده است. 

قوانین مرزی استرالیا می‌گوید که دادن اطلاعات نادرست و دروغ ممکن است با شدیدترین تنبیهات و واکنش‌ها همراه باشد. به همین دلیل است که مقامات استرالیایی حالا بار دیگر به دقت در حال بررسی عکس‌های منتشر شده از این بازیکن هستند که نشان می‌دهد او در تاریخ ۲۵ وو ۲۶ دسامبر در بلگراد حضور داشته است. 

جوکوویچ در حال حاضر آزاد است تا تمریناتش را انجام دهد و برای شرکت در مسابقات اوپن استرالیا آماده شود اما همچنین باید منتظر باشد تا مشخص شود که آیا می‌تواند در اولین گرند اسلم این فصل از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند یا خیر. 

گفته می‌شود تصمیم لغو ویزای این تنیسور صرب برعهده الکس هاوک، وزیر مهاجرت کشور استرالیا، است و قرار است رای نهایی در تاریخ ۱۲ ژانویه اعلام شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید