در ویدیو زیر شاهد تصاویر دلخراش از تصادف مرگبار در محور خمین_الیگودرز خواهید بود.

ویدیو هولناک از تصادف مرگبار کارگر شهرداری | مرگ تلخ پدر و پسر و نوه خردسال + عکس دلخراش

به گزارش سلام نو، در پی حادثه تصادف مرگبار در یکی از جاده های ورودی خمین تیرانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: با توجه به اعلام تصادف شاخ به شاخ دو خودرو سواری در محور خمین_الیگودرز  در گردنه قره کهریز ساعت۱۶:۵۰دقیقه به مرکز پیام اورژانس۱۱۵ خمین و با تعداد مصدوم ۸نفر سریعا ۴دستگاه آمبولانس از پایگاه های شهری و جاده ای اورژانس۱۱۵ دهنو و هلال احمر و اورژانس الیگودرز به محل حادثه اعزام شدند .

بعد از رها سازی مصدومین توسط عوامل محترم آتش نشانی کلیه مصدومین با توجه به وخامت حالشان در کمترین زمان به بیمارستان امام جعفر(ع) شهر الیگودرز اعزام گردیدند.

وی گفت:  ۲ نفر از سرنشینان ۲ خودرو که یک پسر بچه ۶ساله و آقایی میانسال بوده اند بدلیل شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرده و ۶مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل گردیدند. که حال ۲ نفر از آنها در لحظات اولیه وخیم اعلام شد که متاسفانه در بیمارستان فوت کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار رکنا سید ابراهیم حسینی سر اکیپ کارگران شهرداری خوانسار به همراه فرزند و پدرش جزو جانباختگان این حادثه میباشند و این خبر موجب تاثر فراوان مردم این شهرستان شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید