نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: فجر به معنای طلوع نور است. جشنواره فیلم فجر باید طوری عمل کند تا از آرمان‌های نظام در فیلم‌ها دفاع شود.

فجر؛ طلوع نور است | خاکریزهای فرهنگی دشمن را با سینما فتح کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، جعفر راستی با اشاره به برپایی چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: «فجر به معنای طلوع نور است. جشنواره فیلم فجر باید طوری عمل کند تا از آرمان‌های نظام در فیلم‌ها دفاع شود. باید الگوی جوانان تغییر اساسی داده شود. دشمن تا خانه‌های ما رسوخ کرده است و ذهن و فکر جوانان را تسخیر کرده است. سینما باید در جوان غیرت ایجاد کند و عفت را ارج بدهد.»

او در ادامه گفت: «در دفاع مقدس رزمندگان در برابر دشمن ایستاده‌اند؛ در جبهه مقاومت نیز با دست خالی آغاز کرده‌ایم و چند سالی است در کنار مرزهای فلسطین اشغالی حضور داریم. آن‌ها در هراس‌اند که در خاک غصبی‌شان جولان بدهیم. رویکرد آرمانی آنجاست که ارزش‌های ما، در فیلم‌ها برجسته‌تر شود.»

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «برخی تلاش می‌کنند تا در فضای مجازی القا کنند که وضعیت قبل از انقلاب بهتر از امروز بود و گاه جوانانی که قابلیت استدلال ندارند، باور می‌کنند. واقعیت این است که ما برابر خاکریزهای دشمن پیروز شده‌ایم اما در خاکریز فرهنگی هنوز باید تلاش کنیم. به نظرم در زمینه فضای مجازی باید قوی‌تر از این عمل کنیم و در این راستا، باید فیلم‌های ارزشی بیشتری تولید شود. فیلمسازان باید در زمینه سینمای مقاومت بیش از این وارد شوند و تلاش کنند تا حق رزمندگان را ادا کنند و به سینمای در شأن نظام اسلامی و شهدا دست یابیم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید