اگرچه خودروی دیگنیتی فاصله قیمتی در حدود ۵۰۰ میلیون میان قیمت کارخانه تا بازار دارداما دلالان دیگنیتی آپشن دار را با افزایش قیمت ۴۰ میلیون تومانی به فروش می رسانند.

مراقب شیوه جدید تقلب در بازار خودرو باشید

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، دلالان سودجو، خودروی دیگنیتی آپشن دار جدید بهمن موتور را در قالب دیگنیتی پرو و یا پلاس آگهی کرده و برخلاف شرکت که هیچ افزایش قیمتی در عرضه این محصول نداشته خودرو را با قیمت بیشتری به مشتریان به فروش می‌رسانند.

شرکت بهمن موتور به تازگی فروش خودروی دیگنیتی را با دو آپشن جدید صندلی برقی سرنشین و گرم کن صندلی عرضه می کند و هنوز هیچ افزایش قیمتی نیز در این باره اعمال نکرده است،‌با این اوصاف دلالان از این فرصت بهره برده اند و این محصول را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند. 

 اگرچه خودروی دیگنیتی فاصله قیمتی در حدود ۵۰۰ میلیون میان قیمت کارخانه تا بازار دارداما دلالان دیگنیتی آپشن دار را با افزایش قیمت ۴۰ میلیون تومانی به فروش می رسانند.

 جدیدترین بخشنامه فروش بهمن موتور نیز نشان می دهد که هیچ کدام از خودروهای این شرکت افزایش قیمتی نسبت مرحله قبل نداشته اند. با این اوصاف،‌ دلالان سودجو، خودروی دیگنیتی آپشن‌دار جدید بهمن موتور را در قالب دیگنیتی پرو و یا پلاس آگهی کرده و با قیمت بیشتری به مشتریان به فروش می‌رسانند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید