برخورد خودروی سواری پراید با مینی‌بوس سرویس کودکان چرمهین در پل غدیر منطقه "باغشاد مدیسه" شهرستان لنجان روز جمعه موجب مصدوم شدن ۱۲ نفر شد.

مصدومیت ۱۲ نفر در پی تصادف مینی بوس سرویس کودکان چرمهین با خودرو پراید در لنجان اصفهان

به گزارش سلام نو، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۱ و ۵۸ دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس اعلام و سه واحد امدادی از اورژانس و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند.

عباس عابدی با بیان اینکه سرویس کودکان از مبدا ورزشگاه زرین‌شهر به مقصد شهر چرمهین در حال حرکت بود، افزود: در این حادثه ۱۲ نفر شامل ۲ زن، یک مرد و ۹ پسر مصدوم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

لنجان یکی از شهرستان‌های اصفهان در جنوب غرب این استان و مرکز آن، زرین شهر است.

عابدی درباره تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودروی سواری در بزرگراه شهید دستجردی به سمت سپاهانشهر روبه روی پادگان وطن پور در اصفهان به علت لغزندگی جاده اظهار داشت: این حادثه ساعت یک و ۵۴ دقیقه بامداد امروز رخ داد و ۲ واحد امدادی از اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه سه نفر شامل یک زن ۳۶ ساله و دو مرد ۳۰ ساله مصدوم و به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

بزرگراه شهید دستجردی یکی از معابر اصلی در جنوب کلانشهر اصفهان در منطقه ۵ این کلانشهر است که در بسیار از روزهای بارانی شاهد تصادفات خودروهای سنگین و سواری است.

عابدی همچنین با بیان اینکه ۳۹ دقیقه بامداد امروز استفاده از گاز پیک نیک برای گرمایش در باغبادران موجب مسمومیت یک مرد ۳۶ ساله شد، تصریح کرد: وی پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

باغبادران یکی از شهرهای کوچک توابع شهرستان لنجان و از نقاط گردشگر پذیر استان اصفهان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید