شمار اندکی از اعضای گروهک ضد انقلاب و سلطنت طلب در نزدیکی هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات برای رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران در وین پایتخت اتریش تجمع کردند

تجمع اندک اعضای گروهک ضد انقلاب و سلطنت طلب در نزدیکی محل برگزاری مذاکرات وین

به گزارش سلام نو  به نقل از ایرنا ،  شمار اندکی از اعضای گروهک ضد انقلاب و سلطنت طلب روز دوشنبه در نزدیکی هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات برای رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران در وین پایتخت اتریش تجمع کردند؛ نمایشی مضحک که تازگی ندارد و دوره های قبلیمذاکرات هم تکرار می شد.

شمار تجمع کنندگان و شعاردهندگان بسیار اندک است و از آنجا که پلیس اتریش به آن‌ها اجازه نزدیک شدن به محل برگزاری نشست را نداده، چند خیابان پایین تراز هتل کوبورگ در کنار سطل های زباله تجمع کرده و شعارهایی به زبان فارسی و انگلیسی میدهند.

معترضان در مذاکرات ادوار گذشته هم در همین مکان تجمع کرده و شعارهایی را در حمایت از رژیم ستمشاهی سرداده بودند؛ اما اجازه نزدیک شدن به نزدیکی محل برگزاری مذاکرات را که تحت تدابیر امنیتی قرار دارد، ندارند.

دور هشتم مذاکرات وین از امروز آغاز شده و نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام قرار است ساعت ۱۸ به وقت محلی وین (۲۰:۳۰ به وقت تهران) برگزار شود.

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران صبح امروز وارد وین شد و طی چند ساعت گذشته دیدارهایی را با روسای هیات‌های چین و روسیه و همچنین انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید