نشست علمی و تخصصی با عنوان  " آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی " در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار خواهد شد.

آمایش سرزمین علاجی برای پدیده اسکان غیررسمی

به گزارش روابط عمومی مرکز مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، نشست علمی و تخصصی با عنوان  " آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی " برگزار خواهد شد.

توجه به مباحث مربوط به آمایش سرزمین و همچنین اصول مواجهه با پدیده اسکان های غیر رسمی از محور های اصلی این نشست به شمار می رود. بر اساس این گزارش اداره کل دفتر آموزش مرکز پژوهش­های توسعه و آینده نگری پنجاه و هشتمین نشست علمی-تخصصی خود را در قالب مجازی و با حضور علاقه مندان برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، این نشست روز چهارشنبه مورخ ۸ دی­ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰الی۱۲ در تالار مجازی مرکز به نشانیhttp://connect.mporg.ir/dfrc برگزار خواهد شد.

سخنرانان این نشست آقای دکتر کیومرث ایراندوست، رئیس دانشکده هنر دانشگاه کردستان و رئیس قطب علمی بازآفرینی و بهسازی شهری و آقای دکتر پویا علاءالدینی، عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به مدیریت علمی جناب آقای دکتر محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران می­باشند. علاقه­مندان می­توانند ضمن مراجعه به آدرس اعلام شده در این نشست علمی-تخصصی شرکت نمایند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید