کامالا هریس، معاون رییس‌جمهور آمریکا از پوشش منفی رسانه‌های خبری از فعالیت‌هایش انتقاد کرده و گفته است، اگر یک مرد سفیدپوست بودم، پوشش رسانه‌ای متفاوتی داشتم.

انتقاد هریس از نگاه تبعیض‌آمیز رسانه‌های آمریکایی به رنگین پوستان

به گزارش سلام نو، تسنیم به نقل از بیزینس اینسایدر نوشت: کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا به تعدادی از دستیاران و مشاورانش گفته است که اگر یک مرد سفیدپوست بودم، پوشش رسانه ای فعالیت های من به طور کامل متفاوت می بود.

بر اساس این گزارش خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز با تعدادی از منابع آگاه در کاخ سفید گفتگو کرده و درباره موقعیت فعلی کامالا هریس در دولت بایدن صحبت کرده است.

هریس از پوشش منفی رسانه های خبری از فعالیت هایش انتقاد کرده و گفته است، اگر یک مرد سفیدپوست بودم، پوشش رسانه ای متفاوتی داشتم.

روند نزولی محبوبیت بایدن و هریس در نظرسنجی های اخیر ادامه داشته و هریس به یکی از منفورترین معاونین رئیس جمهور در تاریخ معاصر آمریکا تبدیل شده است.

برخی دستیاران و مشاوران ارشد هریس بر این باورند که جو بایدن از کامالا هریس برای استفاده در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کرده ولی او را از وظایف و مسئولیت های مربوط به اداره کشور دور نگه داشته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید