واتساپ یک پیام رسان محبوب است که به شما امکان ارسال پیام های متنی و برقراری تماس های صوتی و تصویری را به صورت رایگان می دهد.

کدام پیام رسان را برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کنیم؟

با توسعه روز افزون تکنولوژی استفاده از یک پیام رسان برای ارتباط با افراد دیگر در عصر تکنولوژی بیش از پیش احساس می شود. بدین منظور پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی گوناگونی توسط شرکت های مختلف توسعه داده شده اند تا ارتباطی آسان تر را با آشنایان خود تجربه کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با یک شبکه اجتماعی و یک پیام رسان محبوب بیشتر آشنا کنیم.

واتساپ :

کدام پیام رسان را برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کنیم؟

واتساپ یک پیام رسان محبوب است که به شما امکان ارسال پیام های متنی و برقراری تماس های صوتی و تصویری را به صورت رایگان می دهد. برنامه واتساپ توسط بیش از ۲ میلیون کاربر در بیش از ۱۸۰ کشور جهان استفاده می شود، همین موضوع باعث شده است که توسعه دهندگان دیگر نسخه های غیر رسمی واتساپ را طراحی نمایند که با استفاده از آن ها به امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت. از نسخه های غیر رسمی واتساپ که نسبت به دیگر نسخه ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند، می توان به یو واتساپ و جی بی واتساپ اشاره کرد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد:

YOWhatsApp : یو واتساپ عنوان یک نسخه غیر رسمی از مسنجر واتساپ می باشد که با استفاده از آن می توانید به صورت همزمان دو برنامه واتساپ را بر روی یک تلفن هوشمند به صورت همزمان نصب کنید. با دانلود یو واتساپ می توانید نسخه تکامل یافته تری از این مسنجر را در اختیار داشته باشید. این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

GBWhatsApp : جی بی واتساپ نیز همانند یو واتساپ یک نسخه غیر رسمی از این پیام رسان می باشد که می توانید آن را در کنار نسخه اصلی بر روی تلفن همراه تان نصب نمایید. با دانلود جی بی واتساپ می توانید به امکانات بیشتری نظیر عدم وجود محدودیت در ارسال فایل های چند رسانه ای دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که این پیام رسان امن می باشد و گزینه های پیشرفته ای را برای حفاظت از حریم خصوصی در اختیار کاربر قرار می دهد.

اینستاگرام :

کدام پیام رسان را برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کنیم؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران خود امکان ساخت و به اشتراک گذاری تصاویر، ویدئوها و استوری ها را می دهد. این شبکه اجتماعی در حال حاضر توسط بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان استفاده می شود. با نصب اینستاگرام اندروید می توانید تصاویر موردنظرتان را با فیلترها و ابزارهای خلاقانه اینستاگرام زیباسازی کنید، با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و در نهایت بازخورد آن ها را دریافت کنید. یکی از قابلیت های منحصر به فرد اینستاگرام امکان هم رسانی محتوا به صورت استوری یا همان داستان می باشد که در صورت استفاده از این قابلیت برای اشتراک گذاری محتوا، محتوای شما پس از ۲۴ ساعت ناپدید خواهد شد. همانند واتساپ، توسعه دهندگان دیگر نسخه های غیر رسمی این شبکه اجتماعی را با امکانات کامل تر برای سیستم عامل اندروید توسعه داده اند که شما می توانید برای دریافت آن ها از وبسایت اپلیکیشن ها دیدن نمایید. در اپلیکیشن ها جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم قرار داده می شوند. لازم به ذکر است که ترافیک دانلود از این سایت به صورت نیم بها محاسبه می شود.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 0
    ممنون از توضیحات شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید