استقلال در شهری به میدان می‌رود که سویه جدید کرونا در آن مشاهده شده است.

دیده‌شدن "اومیکرون "در شهر محل بازی استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی؛ درحالیکه به واسطه رعایت مردم و افزایش میزان واکسیناسیون ،روند مبتلایان و آمار فوتی‌های بیماری کرونا مدت‌ها است در کشورمان شیب نزولی پیدا کرده  شیوع سویه جدیدی از این بیماری با عنوان اختصاری "اومیکرون"دردسر تازه‌ای برای دنیا درست کرده است.

چند روز قبل رسماً اعلام شد که این‌سویه در ایران هم دیده شده است .در همین راستا مقامات رسمی روز چهارشنبه رسماً اعلام کردند که علاوه بر تهران،  در شهر مشهد نیز افراد مبتلا به "اومیکرون"شناسایی شده و در قرنطینه قرار دارند.

چنین اتفاقی باید برای استقلالی‌ها به عنوان یک علامت هشدار تلقی شود و حواسشان جمع باشد در شهری قرار است بازی کنند که سویه جدید کرونا دیده شده و براساس اعلام دانشمندان، این سویه 17 برابر بیشتر از سویه دلتا،قابلیت انتشار و واگیر دارد .

کاروان استقلال باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کند تا هنگام خروج از فرودگاه مشهد و ورود به هتل محل اقامت خود اصلاً با هواداران ملاقات نداشته باشد و مردم نتوانند به فرهاد مجیدی شاگردانش نزدیک شوند چون با توجه به این سرعت انتشار فوق‌العاده بالا، مبتلا شدن اولین نفر به کرونا در داخل مجموعه استقلال می‌تواند زمینه  را برای ابتلای چیزی حدود نصف تیم را فراهم کند .بحرانی که در حال حاضر برخی از تیم‌های انگلیسی را درگیر خودش کرده است .

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید