روسیه تامین سامانه دفاع موشکی سطح به هوا و متحرک "تریومف اس-۴۰۰" برای هند از طریق مسیرهای هوایی و دریایی را آغاز کرده که سریعا در مکان‌های تعیین شده مستقر خواهند شد.

روسیه در ایالت پنجاب هند سامانه اس-۴۰۰ مستقر کرد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری اخبار بین‌المللی آسیا (ANI) گزارش داد که نیروی هوایی هند در حال استقرار سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ در مرز غربی است تا با تهدیدات احتمالی از سوی پاکستان و چین مقابله کند.

این خبرگزاری به نقل از منابع محلی گزارش داد، سامانه‌های اس-۴۰۰ قادر خواهند بود با تهدیدات هوایی از سوی پاکستان و چین مقابله کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: روسیه تامین سامانه دفاع موشکی سطح به هوا و متحرک "تریومف اس-۴۰۰" برای هند از طریق مسیرهای هوایی و دریایی را آغاز کرده که سریعا در مکان‌های تعیین شده مستقر خواهند شد.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی،‌ انتظار می‌رود نخستین ارسال‌ها از سامانه دفاع موشکی قدرتمند اس-۴۰۰ روسیه تا پایان سال جاری میلادی تکمیل شوند و این سامانه چند هفته بعد از آن آماده استفاده شود.

براساس این گزارش، نیروی هوایی هند پس از تکمیل استقرار سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ در ایالت پنجاب، بر جبهه شرقی تمرکز خواهد کرد و منابعی را برای آموزش نیروها در این کشور فراهم می‌کند. چندین افسر و پرسنل نیروی هوایی هند در روسیه مشغول آموزش دیدن برای کار کردن با این سامانه هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید