صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: درس بزرگ استقلال در بازی مقابل نود ارومیه این بود که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

تیمی که در جایگاه اول لیگ برتر است، شایسته این همه انتقاد نیست

به گزارش سلام نو، صادق ورمزیار در گفت و گو با ایرنا با اشاره به صعود سخت استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: اینکه استقلال در بازی با نود ارومیه به بازیکنان اصلی خود استراحت داد اتفاق عجیبی نیست که حالا همه از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند، این کار را همه مربیان انجام می‌دهند و حالا چون بازی به ضربات پنالتی کشیده شد این حرف و حدیث‌ها مطرح شده است.

وی افزود: در همه جای دنیا جام حذفی جام شگفتی‌هاست، در خیلی از کشورها تیم‌های کوچک، تیم‌های بزرگ را شکست داده‌اند و حالا به نظر من نباید استقلال را به باد انتقاد گرفت و فقط بدی‌ها را به تصویر کشید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ برتر صدرنشین است و در همین بازی آخر خود تیم مدعی و پر قدرت سپاهان را شکست داد، تیمی که در جایگاه اول لیگ برتر است، شایسته این همه انتقاد نیست.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال به سختی نود ارومیه را شکست داد و هنوز در جام حذفی باقی مانده است اما این صعود دشوار یک درس بزرگ را برای استقلال به همراه داشت.

وی تاکید کرد: درس بزرگ استقلال در بازی مقابل نود ارومیه این بود که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، فرهاد مجیدی به این مهم در نشست مطبوعاتی اعتراف و از هواداران بابت نمایش ضعیف تیمش انتقاد کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال به جای چند دستگی فقط و فقط باید از تیمشان حمایت کنند و بدانند استقلال اگر آرامش داشته باشد می‌تواند برای آنها اتفاقات خوبی را رقم بزند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید