۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 55318750

دغدغه تمامی کسب و کارها، دیده شدن توسط مشتریان است. لباس هر فردی در ارتباط اولیه، مهمترین بخش است. مشتری با دیدن لباس هایی با ظاهری زیبا و مرتب، به تعهد و یکپارچگی مجموعه پی می برد.

داشتن لباس فرم اداری در هر شرکتی بسیار موضوع مهمی است. هر شغلی لباس فرم مخصوص به خود را دارد. هر مجموعه حرفه ای، با هدفی که دارد لباس فرم مخصوصی را برای کارکنان خود در نظر می گیرد. ویژگی های یک لباس فرم به عوامل زیادی بستگی دارد. مهم ترین آنها داشتن دوخت های ظریف و استاندارد به همراه طراحی های زیبا است. مزیت یونیفرم های مخصوص هر شرکت در این است که، آراستگی و نظم را به چشم مشتری های خود نمایان می کنند.

استفاده از بهترین پارچه ها در یونیفرم

از مهم ترین ویژگی های یک یونیفرم خوب این است که از دوخت حرفه ای برخوردار باشد؛ برای داشتن یک لباس فرم ایده آل شما ابتدا باید مشاوره با ایران فرم را بگذرانید تا درباره اهداف مجموعه تان، رنگ مورد نظر و شکل و دوخت لباس ایده جمع شود. سپس با اجرا کردن طراحی لباس فرم و در جریان گذاشتن شما در گام به گام تولید، می توانید به لباس مورد نظر خود برسید. در ادامه با استفاده از بهترین پارچه و دوخت ها، لباس ارگان خود را دریافت می کنید. اگر بخواهید به صورت حرفه ای، لباس یونیفرم مجموعه خود را تهیه کنید، باید برای تابستان و زمستان یونیفرم جداگانه ای تدارک ببینید. برای انتخاب یک پارچه مناسب، باید نوع پارچه ای را انتخاب کنید که، درصد الیاف طبیعی و نخ موجود در آن بیشتر باشد. به عنوان مثال پارچه های فاستونی باکیفیت برای محیط های اداری بسیار گزینه خوبی هستند چراکه ظاهری زیبا و آراسته را به کارکنان هدیه می دهند. همچنین فرد در لباس فرم خود احساس راحتی می کند. با استفاده از یک پارچه مناسب می توانید از جلوی چروک شدن بیش از حد مانتو یا کت و شلوار جلوگیری کنید، این گونه کارکنان در طول روز حس بهتری دارند و در روزهای قبل از کار، کمتر درگیر لباس خود هستند. 

نکاتی درباره لباس فرم

برای انتخاب رنگی مناسب بهتر است به شرکت خود توجه کنید

استفاده از رنگ مناسب برای فرم اداری

ارگان هایی که حرفه ای هستند و با یک هدف خاصی برای کارکنان خود اقدام به خرید یونیفرم می کنند، به نکته های دیگری در طراحی لباس نیز توجه دارند؛ طراحی لوگو و اجرای آن بر لباس فرم، بسته بندی مناسب آن، انتخاب رنگ مناسب مجموعه از دیگر عواملی است که باید زمان خرید لباس توجه کنید. برای انتخاب رنگی مناسب بهتر است به شرکت خود توجه کنید. چه رنگی در برند یا لوگوی شما بیشتر نمایان است. همان رنگ را در یونیفرم اجرا کنید. اما اگر ایده ای برای رنگ آن ندارید، سایر رنگ هایی چون طوسی، مشکی، سرمه ای، کرمی و خاکستری از دیگر گزینه هایی است که می توانید در هنگام خرید به آن اشاره کنید. البته سعی کنید رنگ مشکی در گزینه های بعدی خود قرار دهید. چون اکثر یونیفرم ها، از رنگ طوسی و خاکستری هستند و بیشتر رسمی هستند. اگر تمایل به استفاده از طرح دارید، بهتر است که از لباس های خط داری استفاده کنید که، خط های آن نازک و ساده باشند. برای لباس زیر یونیفرم بهتر است از لباس های ساده با رنگ های روشن چون سفید استفاده شود. اگر برای زنان خود تمایل به استفاده از کراوات، از رنگ های شادی چون قرمز یا بنفش انتخاب کنید. 

از سایزهای استاندارد غافل نشوید

سایز مناسب، سایزی است که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد، نه بسیار تنگ باشد و نه بسیار گشاد. لباس های فرم اداری، لباس های اسپرت نیستند که جذب باشند . باید بر اساس استاندارد کلی برای فرم های اداری پیروی شود. استفاده از مانتو یا کت و شلوار یا حتی فرم های بیمارستان، نشان دهنده هویت سازمان شماست. برای انتخاب بهترین پارچه، شکل و ظاهر آن، در نظر گرفتن راحتی کارمندان خود از مواردی است که باید در هنگام مشورت با وبسایت تخصصی خرید یونیفرم فرم ایران در نظر داشته باشید. 

شما و کارکنانتان به احتمال زیاد در جلسات و قرارهای مهمی باید حاضر شوید. همیشه به یاد داشته باشید که در انتخاب لباس فرم مناسب خود، هرگز از مانتو تک استفاده نکنید. یک یونیفرم کامل، به این صورت است که باید ست باشد. 

نکاتی درباره لباس فرم

سایز مناسب، سایزی است که فرد در آن احساس راحتی داشته باشد

استفاده از یونیفرم برای جلب مشتری 

بی شک استفاده از یونیفرم در درآمد شما تاثیر بسزایی دارد. چون با لباس فرم این ذهنیت را در مشتری به وجود می آورد که، مجموعه شما دارای نظم و یک عملکرد مناسب است. شرکت ها و مدیران موفق در یک اصل با یکدیگر هم نظر هستند؛ و آن خرید لباس فرم برای کارمندان است. چون کارکنان اولین کسانی هستند که با مشتریان ارتباط مستقیم برقرار می کنند. همچنین داشتن فرم مناسب کار، از ارزیابی های مثبتی است که، توسط مدیران گزارش شده است. 

دلایل استفاده از لباس فرم 

لباس فرم به طور کلی منافع سه گروه را شامل می شود: کارفرمایان، کارکنان و مشتری! بر خلاف تصور افراد که فکر می کنند شرکت و ارگان ها هستند که کارکنان خود را به پوشیدن یونیفرم مخصوص دعوت می کنند و فقط آنها هستند که از این بابت سود می برند. اما امروزه این دیدگاه کنار رفته و منافع هر سه گروه را شامل می شود. 

سرمایه گذاری بر روی لباس های فرم برای کارفرمایان هزینه بر است. اما سود آن بیشتر بوده و این باعث ترویج پوشیدن لباس فرم در سازمان های مختلف شده است. جنبه های مثبت لباس فرم بسیار است. یکی از موارد مهم آن افزایش بهره وری کارمندان می شود. بازدهی در افرادی که در محل کار خود با لباس فرم حاضر می شوند، دیده شده است. همچنین از اعضای سازمان های مختلف درباره نظرشان از پوشیدن لباس های هماهنگ پرسیده شده و اکثریت با این موضوع موافق بودند. یکی از دغدغه های آزاردهنده کارمندان این است که نمی دانند باید چه لباسی بپوشند که برای محیط کارشان مناسب باشد. به خصوص خانم ها که درگیری آنها با پوشیدن مانتو مناسب بیشتر است. همین طور هر فرد دارای سلیقه شخصی است و ممکن است لباسی بپوشد که برای کار کردن مناسب نباشد. اما با ایده داشتن لباس فرم های مناسب این دغدغه به طور کلی حذف می شود. همچنین اگر پارچه یونیفرم آنها از پارچه با کیفیت باشد که دیر چروک شود، آنها حتی نیاز نیست برای هر روز خود، لباس هایشان را آماده کنند. همین طور به وجود آمدن احساس یکپارچگی و برابری بودن در بین کارمندان به آنها حس خوبی می دهد. آنها می توانند دیگر نگران هزینه کردن برای لباس های گران قیمت نباشند. لباس های فرم در ارتباط با مشتری نیز تاثیر خوبی دارد. 

دغدغه تمامی کسب و کارها، دیده شدن توسط مشتریان است. لباس هر فردی در ارتباط اولیه، مهمترین بخش است. مشتری با دیدن لباس هایی با ظاهری زیبا و مرتب، به تعهد و یکپارچگی مجموعه پی می برد. همچنین ساده بودن مانتو یا کت و شلوار، شناسایی افراد را نیز راحت کرده است. شما می توانید از لوازم جانبی چون نام و سمت هر فرد را بر روی لباس های فرم آنها بخواهید تا بزنند و این گونه مشتری بهتر متوجه می شود که باید با چه کسی ارتباط بگیرد. 

همه شرکت و سازمان ها در تلاش برای ایجاد رابطه ای موثر با مشتریان خودشان هستند. این مشتری است که یک کسب و کار را نگه می دارد. در نتیجه با داشتن لباس فرم و ایجاد احساس نظم در مشتری، باعث می شود که از همکاری با شما لذت ببرد. 

چند دلیل برای انتخاب فرم ایران

  • دارای خدمات پس از فروش و همچنین داشتن ضمانت نامه ۱۲ ماهه 
  • سایزگیری رایگان از پرسنل شما و دارای یونیفرم هایی با انواع سایزها
  • ارائه مشاوره و ارسال نمونه دوخت و پارچه به صورت رایگان
  • خرید آنلاین یونیفرم به همراه ارسال رایگان و سریع آن
  • دارای تجربه کاری بالای ۷ سال
  • استفاده از چرخ های پیشرفته و صنعتی مدرن 
  • دوخت استاندارد و مناسب برای کارکنان شما
  • استفاده از الگوی های فردی و منحصر به فرد
  • استفاده از مرغوب ترین پارچه های روز دنیا 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید