دلار در بازار آزاد، امروز تا قبل از ظهر در محدوده ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. اما بعد از ظهر امروز خبرها از افزایش و عبور مجدد قیمت آن از مرز ۳۰ هزار تومان حکایت دارد.

قیمت ارز ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / قیمت دلار آزاد و دولتی اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، قیمت دلار در  بازار آزاد، امروز تا قبل از ظهر در محدوده ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. اما بعد از ظهر امروز و تا ساعت تنظیم این گزارش خبرها از افزایش قیمت آن و عبور مجدد قیمت آن از مرز ۳۰ هزار تومان و سیدن قیمت آن به حدود ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان حکایت دارد.

همچنین دلار امروز دوشنبه ۲۹ آذر در صرافی ملی با قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته قیمت آن ثابت مانده است.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۸۵۸ تومان و ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته قیمت آن ثابت مانده است.

همچنین، قیمت خرید یورو  ۳۰ هزار و ۹ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۷۰۷ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. که قیمت یورو نسبت به روز گذشته ۱۰۱  تومان کاهش یافته است.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش  یورو  ۳۰ هزار و ۱۹۸ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۸۰۸ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سو ی این صرافی قیمت یورو کاهش یافت. اما دلار همچنان ثابت مانده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید