ژنرال سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم برای هر جنگی که در آینده اتفاق بیفتد، آماده نیستند.

رژیم صهیونیستی برای هیچ جنگی در آینده آماده نیست

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه صهیونیستی مفزاک لایف، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و معروف صهیونیستی که پیش از این رئیس کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی نیز بود، اذعان کرد که نظامیان این رژیم برای هیچ جنگی در آینده آماده نیستند و مقامات و عناصر این رژیم در سستی و کرختی به سر می‌برند.

این ژنرال صهیونیست‌ها در این خصوص گفت: در صورت ورود اسرائیل به جنگ بعدی، سناریوی وحشتناکی برای ما وجود دارد که در راس آن شلیک به طور متوسط ۳۰۰۰ موشک به صورت روزانه به سمت اسرائیل است.

اوبا اشاره به قدرت محور مقاومت در منطقه اعلام کرد که جنبش‌های مقاومت در منطقه به طور پراکنده در کشورهایی مانند لبنان، عراق، یمن و حتی در غزه وجود دارند که می‌توانند به صورت روزانه ۳۰۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی پرتاب کنند.

بریک فاش کرد که سران ارتش رژیم صهیونیستی سال هاست که این قدرت را نادیده گرفته و ادعا می‌کنند در صورتیکه جنبش «حزب الله لبنان» موشکی به سمت این رژیم پرتاب کند آن‌ها می‌توانند لبنان را به عصر حجر بازگردانند!

ژنرال صهیونیست در ادامه افزود: جبهه جنگ چند میدانی خواهد بود و غیرمتعارف است و ویرانی هولناک و خسارات بسیار سنگینی را برای اسرائیل به همراه خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی به تازگی همزمان با شروع مذاکرات میان ایران و ۴+۱ بارها ادعا کرده است که توانایی حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را دارد و در صورت لزوم این کار را خواهد کرد، اما مقامات ایرانی این ادعاها را رد و اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی در حدی نیست که بتواند به ایران به صورت مستقیم حمله کند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید