هتل هالیدی مستقیماً به مرکز خرید فستیوال سیتی دبی متصل است و ۵۰۰ فروشگاه خرده فروشی، رستوران و سرگرمی برای کودکان/خانواده‌ها دارد.

تخفیف هتل ها در فستیوال خرید دبی

یکی از بزرگترین فستیوال‌های خرید در جهان در دبی برگزار می‌شود. این فستیوال برای رونق بخشی به تجارت توسط دولت دبی ایجاد شد و حالا پس از گذشت ۲۰ سال، این رویداد میلیون‌ها نفر را هرسال راهی شهر پر رنگ و لعاب دبی می‌کند. به همین دلیل قیمت بلیط دبی برای هنگام آغاز این فستیوال به صورت سرسام آوری بالا می‌رود و میزان جستجوی اطلاعات خرید بلیط دبی در اینترنت بسیار دیده می‌شود. بسیاری از مردم این فستیوال را بهشتی برای خرید می‌دانند، چرا که قیمت و تنوع کالاها بسیار بالا و سرگرم کننده است. اگر می‌خواهید به بهشت خریداران را از نزدیک ببینید باید در هتل‌هایی که تخفیف برای اقامت دارند را انتخاب کنید.

هتل گرند حیات دبی

یکی از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دبی، گرند حیات دبی است که شکوه آن چشم مهمانان را تا ابد به دنبال خود می‌کشاند. گرند حیات دبی ۶۸۲ اتاق و سوئیت با چشم‌اندازی بینظیر از افق دبی دارد. این هتل لوکس تنها ۱۰ دقیقه با مناطق مالی و تفریحی از جمله مرکز مالی بین المللی دبی، مرکز تجارت جهانی دبی، مرکز خرید دبی و برج خلیفه فاصله دارد. مهمانان می‌توانند در کمتر از ۱۰ دقیقه به فرودگاه بین المللی دبی و ۲ دقیقه‌ای به ایستگاه متروی دبی دسترسی پیدا کنند. بازار رزرو هتل دبی با شروع فستیوال خرید بسیار داغ می‌شود.

تخفیف هتل ها در فستیوال خرید دبی

هتل مریدین دبی

هتل مریدین دبی تجربه منحصر به فردی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. از ۱۸ گزینه متفاوت غذا گرفته تا اسپای مجلل هتل، واقعاً همه چیز در این هتل پنج ستاره وجود دارد. اتاق‌ها با ترکیب مینیمالیسم با رنگ‌های شیک و مدرن، رنگ‌های خنثی و مبلمان مدرن طراحی شده‌اند تا مهمانان احساس کنند در خانه خودشان هستند. از نقاط دیدنی محلی می‌توان به مرکز خرید معروف دیرا سیتی سنتر، آمارا اسپا و هیلی دبی اشاره کرد.

هتل ادرس داون تاون دبی

این هتل در مرکز شهر دبی واقع شده و کاملا رو به روی دبی مال (بزرگترین مرکز خرید جهان)‌ قرار دارد. هتل ادرس داون تاون ۲۲۰ اتاق دارد که تمامی آنها با مبلمان مدرن طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند از بین ۱۰ نوع غذای آسیایی، لاتین و محلی خاورمیانه انتخاب کنند. مهمانان تجاری می‌توانند از سالن همایش و اتاق‌های مناسب جلسه استفاده کنند. سرویس شاتل فرودگاهی این هتل لیموزین است و مسافران می‌توانند ماشین شخصی خود را در پارکینگ هتل پارک کنند.

تخفیف هتل ها در فستیوال خرید دبی

هتل منزیل دبی

هتل ۴ ستاره  منزیل در منطقه قدیمی شهر دبی و در فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی از دبی مال و برج خلیفه قرار دارد. این هتل لوکس ترکیبی از معماری سنتی عربی با طراحی معاصر است.  مهمانان هتل منزیل می‌توانند در استخر روباز بر روی صندلی آفتابگیر استراحت کنند و منظره‌ی فوق العاده را به تماشا بنشینند. اگر می‌خواهید به سبک عربی غذا بخورید باید در حیاط مرکزی هتل بروید.

هتل میدان دبی

هتل ۵ ستاره‌ میدن با نمای شیشه‌ای سبز و درخشان طراحی شده، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل آن دارای بالکن خصوصی مشرف به میدان مسابقه میدانی هستند. روی پشت بام هتل استخر وجود دارد. اتاق‌های میدان به زیبایی طراحی و با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی مدرن مانند وای فای رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت و برخی از اتاق ها دارای قسمت غذاخوری هستند. میهمانان می‌توانند غذای خود را در تراس بیرونی که مشرف به مسابقات است، میل کنند.  

هتل رز پارک دبی

هتل رز پارک البرشا ۴ ستاره فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. امکانات مناسبی مانند استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، حمام اختصاصی، وای فای، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع در هر اتاق برای مسافران هتل رز پارک دبی تدارک دیده شده است. مرکز خرید امارات در چند قدمی هتل رز پارک البرشا و دبی مارینا مال قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۲۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است.

هتل پالازو ورساچه دبی

این هتل لوکس ۵ ستاره یادآور کاخ‌های ایتالیایی قرن شانزدهم است، چرا که ورودی با سقف بلند، باغ‌های زیبا و طیف وسیعی از مبلمان ایتالیایی چیده شده است. مهمانان این هتل می‌توانند کمتر از ۱۵ دقیقه به فرودگاه بین المللی دبی و کمتر از ۸ دقیقه به برج خلیفه دسترسی پیدا کنند. مبلمان و پارچه‌هایی که برای تزئین اتاق‌ها در نظرگرفته شده توسط برند ورساچه طراحی شده است. هتل پالازو ورساچه ۸ رستوران و کافه دارد که تمامی آنها تراس دارند و مهمانان می‌توانند در فضایی غیررسمی برای صرف غذا و لذت بردن هوا از محیط رستوران‌ها استفاده کنند.

تخفیف هتل ها در فستیوال خرید دبی

هتل هالیدی

هتل هالیدی مستقیماً به مرکز خرید فستیوال سیتی دبی متصل است و ۵۰۰ فروشگاه خرده فروشی، رستوران و سرگرمی برای کودکان/خانواده‌ها دارد. مهمانان دسترسی راحتی به فستیوال خرید دبی داشته باشند و از تخفیف هتل های دبی استفاده کنند. امکانات کاملی در تمامی اتاق‌ها برای مهمانان وجود دارد و صبحانه به صروت بوفه هر روز در هتل سرو می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در فاصله ۱.۹ مایلی هتل هالیدی این و فستیوال خرید دبی در این هتل قرار دارد.

بلیط از کجا تهیه کنیم؟

سعی کرده‌ایم که هتل‌های معروف دبی که نزدیک به فستیوال دبی هستند را معرفی کنیم. مهمترین مزیتی که این هتل‌ها داشته‌اند، تخفیف‌ هتل های دبی است که در بسیاری از آنها اعمال شده است. اما اگر می‌خواهید با کارت شتاب خود هتل در دبی رزرو کنید، می‌توانید به سایت https://www.flytoday.ir/  مراجعه کنید. در کمترین زمان می‌توانید هتل مورد علاقه‌ی خود را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید. برای رفتن به بهشت خریداران ثانیه‌ها را تلف نکنید.  خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز دبی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به دبی به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید