والدین سهل انگار در اقدامی خطرناک کودک خردسال خود را در عقب خودروی وانت باربری رها کردند.

ویدیو دلهره آور از بازی کودک بازیگوش پشت وانت باربری در حال حرکت!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کودکان دارای تمایلات غیرقابل پیش بینی دارند و در بسیاری مواقع دست به کارهای خطرناکی می‌زنند که ممکن است جان آن‌ها را در خطر جدی قرار دهد که حتی تصور آن نیز برای والدین باورکردنی نیست. با این حال برخی از این موقعیت‌ها قابل کنترل است، به شرطی که والدین آگاه در آنجا باشند.

چنین وضعیتی به تازگی در ویدئویی که در توئیتر منتشر شده به تصویر کشیده شده است. والدین ناآگاه نه تنها کودک خود را از قرار گرفتن در موقعیت خطرناک حفظ کردند بلکه دقیقا کودک خود را در یک موقعیت بسیار خطرناک قرار داده اند. در این ویدئوی کوتاه که توسط یک راننده تهیه شده یک کودک کم سن و سال در حالی که در عقب یک وانت باربری ایستاده دیده می‌شود. در حالی که خودروها پشت ترافیک سنگین گرفتار شده اند این کودک در عقب وانت بالا و پایین پریده و بازی می‌کند.

این در حالی است که به نظر می‌رسد والدین کودک در داخل خودرو حضور دارند و به راحتی جان کودک خود را اینچنین به خطر انداخته اند. کاربری که این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد در شرح آن نوشت: «من نتوانستم درک کنم که واقعا والدین این کودک چه فکری می‌کنند. هوا بارانی بود و والدین این کودک فرزند خود را در عقب ماشین سوار کرده بودند. کودک در عقب وانت بالا و پایین می‌پرید. اگر او پایین سقوط می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران از والدین این کودک انتقاد کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید