شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال گفت: به نظر می‌رسد تغییرات فرهاد مجیدی در دیدار با پیکان، جواب داد و این ترکیب می‌تواند در هفته‌های آینده به سود استقلال باشد.

استقلال پس از پنج تساوی به پیروزی نیاز مبرم داشت / این تیم توانایی موفقیت در ادامه راه را دارد

به گزارش سلام نو، «شاهین بیانی» با اشاره به پیروزی پر گل استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را برابر پیکان به اجرا گذاشت و حاصل این عملکرد درخشان پیروزی سه بر صفر مقابل تیمی بود که با نفرات زیاد می‌خواست دفاع کند.

وی افزود: وقتی یک تیم بازی را با نتیجه سه بر صفر پیروز می‌شود، یعنی هم خیلی خوب حمله کرده و هم خیلی خوب در دفاع شرکت کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان پس از پنج تساوی به این پیروزی نیاز مبرم داشتند و حالا از زیر بار فشارهای کاذبی که وجود داشت، خارج شدند.

بیانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد تغییرات «فرهاد مجیدی» در دیدار با پیکان، جواب داد و این ترکیب می‌تواند در هفته‌های آینده به سود استقلال باشد.

وی تاکید کرد: سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است که در فصل جاری لیگ برتر نتایج عالی کسب کرده و به طور حتم با انگیزه‌های زیادی روبروی استقلال در زمین حاضر می‌شود و می‌توان از جدال این ۲ تیم به عنوان فینال نیم فصل اول لیگ برتر یاد کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال توانایی موفقیت در ادامه راه را دارد به شرطی که کمتر نوسان داشته و بکوشد در این هفته‌های حساس که با تیم‌های مدعی بازی دارد کمتر امتیاز از دست بدهد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید