سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی، همزمان با حضور کاروان هنری روایت حبیب و با برگزاری مراسمی ویژه در سنندج رونمایی شد.

سردیس سردار شهید سلیمانی در سنندج رونمایی شد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ظهر دیروز (۲۱ آذر) و طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از مدیران و مسئولان استان، سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج رونمایی شد.

سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی هنرمند برجسته کشور نادر قشقایی تهیه و تولید شده و به صورت رسمی در بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روبروی دادگستری سنندج رونمایی شد.

سردیس سردار شهید سلیمانی در سنندج رونمایی شد / عکس

در جریان رونمایی از این سردیس نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام، اظهار کرد: تلاش در راستای افزایش نمادهای ارزشی و انقلابی در سطح شهرهای استان کردستان از جمله سنندج ضروری است.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: ما باید قدردان همه رشادت های رزمندگان در راستای نهادینه کردن امنیت پایدار در کشور باشیم و نصب تندیس ها و سردیس های این چنین در سطح شهر برای جلوگیری از فراموش شدن نام این عزیزان یکی از نیازهای ضروری است.

وی با بیان اینکه باید زمینه برای افزایش فعالیت ها و اقدامات این چنین در سطح جامعه فراهم شود، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک نماد برای عزت و اقتدار ملت ایران بود و به همین دلیل ما باید همواره قدردان عزیزانی باشیم که از جان خود گذشتند و این انقلاب و نظام همچنان با اقتدار رو به جلو حرکت کند.

در ادامه این مراسم سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج به صورت رسمی رونمایی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید