همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین دوران‌هایی که دانشجویان طی می‌کنند کنکور است کتاب‌های کمک‌درسی می‌تواند در این حوزه کمک زیادی را به دانشجویان در هنگام مطالعه دروس برای کنکور داشته باشد.

معرفی بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی برای دانشجویان و اساتید

یکی از اصلی ترین چالش دانشجویان، تهیه کتاب های دانشگاهی است. با توجه به ویروس همه‌گیر کرونا خرید کتاب به صورت حضوری می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو شما می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید محصولات مختلف کنید. اما سایت‌های زیادی برای خرید کتاب‌های دانشگاهی وجود دارند.باید به چه وب سایتی اعتماد کنیم؟  در ادامه این مقاله به سوال بهترین سایت‌های خرید کتاب دانشگاهی کدام هستند پاسخ خواهیم داد.

بهترین سایت خرید کتاب دانشگاهی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همانطور که گفته شد وبسایت‌های خرید کتاب‌های دانشگاهی‌ زیادی در سطح اینترنت وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید بهترین سایت خرید کتاب دانشگاهی را پیدا کنید باید یک سری معیارهای خاص را برای خودتان در نظر بگیرید. در ادامه به این ویژگی‌ها به صورت کلی اشاره خواهیم کرد. 
 

ارسال سریع و رایگان کتاب:

از جمله مشکلاتی که ممکن است دانشجویان با آن دست‌وپنجه نرم کنند زمان است. به عبارت دیگر می‌توان گفت زمان مهم‌ترین بخش از زندگی هر انسان است. از این رو شما باید شیوه ارسال فروشگاه مورد نظر را بررسی کنید. همچنین ممکن است شما در شهرستان زندگی کنید اگر به درستی به شیوه ارسال وب‌سایت مورد نظر خودتان دقت نکرده باشید ممکن است زمان زیادی را از دست بدهید. 

اگر وب‌سایت مورد نظر شما ارسال رایگان داشته باشد می‌تواند تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. حتما در هنگام خرید این مزیت‌ها را در نظر داشته باشید. در این زمینه وب سایت یونی کتاب از جمله وب سایتهایی است که ارسال روزانه کتاب برای تهران و ارسال سریع کتاب برای شهرستان را دارا می‌باشد. برای  خرید کتاب‌های دانشگاهی  و تحویل سریع آن منبع مناسبی خواهد بود.

قیمت مناسب کتاب‌ها و تخفیف:

از آنجایی که در هنگام طی کردن دوران تحصیلات دانشگاهی دانشجویان اغلب دچار مشکلات مالی هستند و کار کردن در این دوران بسیار سخت است. بهتر است ابتدا قیمت کتاب‌های موجود در این وبسایت‌ها را به درستی بررسی کنید. سپس به سراغ تخفیف‌های موجود در آن بروید. همچنین بررسی کنید که آیا تخفیف‌های اعلام شده درست هستند یا خیر. اگر به این ویژگی وبسایت به درستی دقت کنید خرید کتاب‌های درسی برای شما بسیار ساده خواهد بود.


پرداخت درب منزل:

یکی از ویژگی‌هایی که باعث افزایش اعتماد بیشتر کاربران به وب‌سایت می‌شود پرداخت درب منزل است.سعی کنید در هنگام خرید اینترنتی همیشه از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید که پرداخت درب منزل داشته باشند. این ویژگی باعث می‌شود احتمال کلاهبرداری تا حد زیادی کاهش پیدا کند. همچنین شما می‌توانید در هنگام تحویل گرفتن کالا آن را بررسی کنید و سپس آن را تحویل بگیرید. البته با توجه به افزایش هزینه های ارسال در اکثر موارد فقط این قابلیت در شهری فعال است که فروشگاه مدنظر در آنجا مستقر شده است.

دارا بودن دسته‌بندی‌های مختلف:

سایت خرید کتاب دانشگاهی

از ویژگی‌های خوبی که یک وب‌سایت اینترنتی باید داشته باشد این است که هر نوع کتابی که شما نیازمند هستید را بتوانید در آن پیدا کنید. از آنجایی که مخاطب اصلی ما در یک وبسایت فروش کتاب‌های دانشگاهی، دانشجویان هستند بهتر است امکان خرید کتاب‌های کمک درسی، کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان،  کتاب‌های درسی و همچنین کتاب‌های دانشگاهی در آن وجود داشته باشد. این ویژگی می‌تواند کمک زیادی به شما در دوران دانشگاه و تحصیل داشته باشد.

همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین دوران‌هایی که دانشجویان طی می‌کنند کنکور است کتاب‌های کمک‌درسی می‌تواند در این حوزه کمک زیادی را به دانشجویان در هنگام مطالعه دروس برای کنکور داشته باشد. مطالعه دروس در هنگام تحصیل به تنهایی برای کنکور کافی نیست از این رو بهتر است کتاب‌های کمک درسی را در حوزه تحصیلی مورد نظر داشته باشید.

امکان فروش تلفنی:

یکی دیگر از ویژگی‌های خوبی که یک وبسایت فروش کتاب‌های دانشگاهی باید داشته باشد امکان فروش تلفنی است. ممکن است شما به عنوان یک دانشجو با خرید اینترنتی خیلی راحت نباشید و یا اصلا امکان خرید اینترنتی به هر دلیلی برایتان وجود نداشته باشد. اگر چنین مشکلی را دارید حتما به این ویژگی وب‌سایت مورد نظر دقت داشته باشید.

معرفی وب‌سایت یونی کتاب

تا اینجای این مقاله به طور کلی با ویژگی‌های یک وبسایت خرید کتاب دانشگاهی آشنا شدیم. یکی از وبسایت‌های خرید کتاب دانشگاهی که می‌توانید از آن برای خرید کتاب‌های مختلف استفاده کنید وبسایت یونی‌کتاب است که دارای ویژگی‌های نامبرده شده می‌باشد.  این وب‌سایت دارای امکان خرید تلفنی می‌باشد که می‌تواند تا حد زیادی به شما در خرید اینترنتی کمک کنید.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این وبسایت امکان ارسال رایگان به تمامی نقاط تهران و همچنین پرداخت درب منزل در تهران را دارد. اگر در شهرستان زندگی می‌کنید نگران نباشید چرا که امکان ارسال سریع از طریق این وب‌سایت به تمامی نقاط ایران وجود دارد. این ویژگی می‌تواند تا حد زیادی در زمان شما صرفه جویی کند.

کتاب‌های موجود در این وبسایت همگی دارای تخفیف ویژه هستند شما می‌توانید به راحتی کتاب‌های موجود در این وبسایت را بسیار ارزان‌تر از دیگر وبسایت‌های همرده خریداری کنید. همچنین در این وبسایت هر نوع کتابی که می‌تواند مد نظر یک دانشجو باشد یافت می‌شود. برای تهیه کتاب با تخفیف از یونیکتاب به آدرس uniketab.com مراجعه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیتا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    خیلی عالی هستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید