دستگاه های ۱۶ کانال اچ دی داهوا که اخیرا با مشکل عرضه توسط داهوا مواجه شده بود بار دیگر به تعداد محدود در نمایندگی های داهوا موجود شد.

فروش دستگاه های ۱۶ کانال دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی های داهوا

چندی پیش و بعد از همه گیری کرونا، شرکت داهوا به دلیل مشکل در خرید چیپ ست ها از سوی تامین کننده قطعات نتوانست بعضی محصولات خود را تولید کند. از جمله دستگاه های شانزده کاناله ضبط تصاویر دوربین مدار بسته داهوا و بعضی دستگاه های ۴K با مشکل تولید مواجه شدند. در همین حال بسیاری از خریداران دوربین های داهوا که نیاز به دستگاه های ۱۶ کانال داهوا داشتند وقتی به نمایندگی ها مراجعه می کردند با عدم موجودی مواجه شدند. کار به جایی رسید که داهوا تصمیم گرفت برخی سری های قدیمی خود را که می توانست با چیپ ست ضعیف تر تولید کند مجددا عرضه نماید.

اما خبر خوب آنکه داهوا کم کم در حال بازتولید سری های جدید دستگاه هاست و هم اکنون تعداد محدودی دستگاه ۱۶ کانال داهوا در بعضی نمایندگی های داهوا در جهان موجود شده.

در ایران نیز می توانید به نمایندگی داهوا مراجعه کرده و در مورد موجودی این دستگاه ها سوال کنید.

بعضی از سری های جدید دستگاه های ۱۶ کاناله داهوا بدین قرار است:

فروش دستگاه های ۱۶ کانال دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی های داهوا

دستگاه ۱۶ کانال داهوا مدل XVR۵۱۱۶HS-I۲

این دستگاه یکی از پرفروشترین دستگاه های ۱۶ کاناله داهواست که دارای قابلیت تشخیص چهره و هوش مصنوعی می باشد. این دستگاه تا ۵ مگاپیکسل دوربین را ساپورت می کند و کیفیت ضبط تصاویر نیز در آن حداکثر ۵N است که از ۵ مگ واقعی پایین تر است اما کیفیت مطلوبی دارد.

شما می توانید با دستگاه XVR۵۱۱۶HS-I۲ تعداد ۲ کانال را به عنوان دوربین های تشخیص چهره فعال کنید تا از چهره افراد عکس گرفته و آنها را پردازش کند. مثلا می توانید مشخص کنید که در طول هفته گذشته چه افرادی با چه جنسیت یا با چه رده سنی وارد محل شما شده اند.

این دستگاه قابلیت پشتیبانی از یک هارد را تا ۱۰ ترابایت دارد.

دستگاه ۱۶ کاناله داهوا مدل XVR۵۲۱۶AN-۴KL-I۲

این دستگاه یکی از جدیدترین و قوی ترین دستگاه های ۱۶ کاناله داهواست که هم از کیفیت ۴K پشتیبانی می کند و هم دارای قابلیت تشخیص چهره و هوش مصنوعی است. از طرف دیگر قابلیت پشتیبانی از ۲ هارد را نیز دارد.

با استفاده از این دستگاه می توانید تا ۸ مگاپیکسل دوربین را بدون افت کیفیت مشاهده کنید. یعنی کیفیت ضبط برای دوربین ها با مگاپیکسل مختلف تا ۸ مگ دقیقا همان کیفیت خواهد بود که یک نکته مهم در دستگاه های ۴K محسوب می شود.

دستگاه ۱۶ کانال داهوا مدل ۱b۰۱۶-i

این دستگاه با عنوان دستگاه هوشمند سری کوپر و ۲ مگ ساپورت شناخته می شود که یکی از جدید ترین دستگاه های داهواست. قبل از خرید این دستگاه، باید در نظر بگیرید که این دستگاه حداکثر از ۲ مگاپیکسل دوربین پشتیبانی می کند و قابلیت پشتیبانی از دوربین های ۲ مگاپیکسل و ۴ مگ را ندارد. همچنین کیفیت ضبط نیز حدود ۱.۳ مگاپیکسل است که به ۱۰۸۰N معروف است.

دستگاه ۱۶ کاناله داهوا مدل XVR۵۱۱۶H-۴KL-X

یکی از دستگاه های سری X داهواست که پس از کمیاب شدن دستگاه های ۱۶ کاناله، دوباره عرضه شد. این دستگاه قابلیت پشتبانی از ۱ هارد تا ۱۰ ترابایت را داراست و می تواند تا ۸ مگاپیکسل دوربین را پشتیبانی کند. اما بر خلاف سری i۲، این دستگاه دارای تشخیص چهره و هوش مصنوعی نیست اما برای کسانی که نیاز به قابلیت های هوشمند ندارند ایده آل است.

برای اطلاع بیشتر در زمینه دستگاه های فوق و یا سری های جدیدتر که بزودی از راه می رسد می توانید با یک نمایندگی داهوا  تماس بگیرید.

فروش دستگاه های ۱۶ کانال دوربین مدار بسته داهوا در نمایندگی های داهوا

درباره داهوا :

داهوا یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان است که خریداران بسیاری نیز در ایران دارد. داهوا هم اکنون هزاران کارمند و صدها نمایندگی در کشورهای مختلف جهان دارد و توانسته به عنوان یک برند پیشرو در زمینه دوربین های مدار بسته و سیستم های خانه هوشمند رتبه برتر را از آن خود کند و بسیاری از برندهای اروپایی و امریکایی را کنار بزند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید