والنتاین یک کشیش مسیحی بود که برای زوج‌های جوان خطبه عقد می‌خواند و به آنان کمک می‌کرد تا ازدواج کنند. در زمان والنتاین پادشاه عصر که کلودیوس نام داشت از ازدواج زوج‌های جوان جلوگیری می‌کرد، چرا که در آن زمان کلودیوس به سرباز احتیاج داشتت و معتقد بود که سربازانی که متاهل هستند به اندازه کافی جسور نیستند.

در روز ولنتاین چه کادویی مناسب پسرهاست؟

روز ولنتاین تداعی‌گر روز دوستی و عشق است و در این روز عشاق برای هم هدیه می‌خرند و به هم هدیه می‌کنند. در روز ولنتاین با هدیه دادن به کسی که دوستش دارید می‌توانید به وی بفهمانید که چقدر حضورش در زندگی‌تان مهم است. همانطور که می‌دانید ولنتاین یا همان روز عشق ۱۴ ماه فوریه است که به تاریخ ایرانی روز ۲۵‌ بهمن ماه می‌شود. ولنتاین به اسم کشیش والنتاین ثبت شده است. والنتاین یک کشیش مسیحی بود که برای زوج‌های جوان خطبه عقد می‌خواند و به آنان کمک می‌کرد تا ازدواج کنند. در زمان والنتاین پادشاه عصر که کلودیوس نام داشت از ازدواج زوج‌های جوان جلوگیری می‌کرد، چرا که در آن زمان کلودیوس به سرباز احتیاج داشتت و معتقد بود که سربازانی که متاهل هستند به اندازه کافی جسور نیستند. او ازدواج را ممنوع کرد و کشیش والنتاین غیرقانونی به عشاق کمک می‌کرد و سرانجام به دستور پادشاه کشته شد. از آن روز به بعد عشاق در روز ولنتاین بهم هدیه می‌دهند و یاد وی را گرامی می‌دارند. در این مقاله قصد داریم به شما لیستی از چندین هدیه مناسب آقایان در روز ولنتاین را معرفی کنیم. اگر به فکر خرید کادو ولنتاین برای آقایان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا آخر بخوانید.

برای آقایان در روز ولنتاین چه هدیه‌ای بخریم؟

۱. هدست واقعیت مجازی بخرید: اگر فرد مورد نظرتان کسی است که به بازی‌های اینترنتی علاقه دارد، خریدن یک هدست واقعیت مجازی‌ می‌تواند بهترین هدیه‌ای باشد که از جانب شما دریافت می‌کند.

۲. کنسول بازی بخرید: خریدن وسایلی که مربوط به بازی‌های رایانه‌ای هستند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آقایان جوان باشند. نگران نباشید مردها هیچ وقت بزرگ نمی‌شوند و با دیدن چنین هدیه‌ای ذوق زده خواهند شد.

۳. ماکت ماشین بخرید: اگر شخص مورد نظرتان کسی است که به داشتن مجموعه‌ای از وسایل خاص علاقه دارد، شما می‌توانید با هدیه دادن یک ماشین فلزی بر کلکسیون‌های او کلکسیون جدیدی بیافزایید. مردهای زیادی وجود دارند که از نگهداری ماکت انواع ماشین‌های فلزی لذت می‌برند.

۴. کوله مخصوص باشگاه بخرید: اگر شخص مورد نظرتان کسی است که اهل ورزش کردن و رفتن به باشگاه است پیشنهاد ما به شما این است که با خرید یک کوله ورزشی او را غافلگیر کنید. همچنین می‌توانید با خرید یک شیکر مخصوص باشگاه و همچنین دستکش‌های مربوط به بدنسازی مجموعه کامل‌تری از هدیه را برای وی بخرید. همه چیز به بودجه شما بستگی دارد.

۵. دستگاه قهوه ساز بخرید: داشتن یک قهوه ساز حرفه‌ای شاید جزو یکی از بزرگترین خواسته‌های مردهایی باشد که شاغل هستند و اهل ورزش کردن هستند. این گونه وسایل از آنجایی که کار آنان را راحت‌تر می‌کند بسیار مورد پسند آنان است. پس با خریدن یک قهوه ساز یا حتی فرنچ پرس می‌توانید هدیه‌ای خاص را برای او  تهیه کنید.

۶. پاوربانک و یا ساعت هوشمندد بخرید: داشتن پاوربانک می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای افرادی باشد که ساعات زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کنند. همچنین داشتن ساعت هوشمندی که مجهز به قدم شمار و محاسبه‌گر کالری مصرفی باشد می‌تواند کادویی مناسب برای آقایان ورزشکار باشد.

۷. ست کیف و کمربند چرمی بخرید: داشتن یک ست کمربند و کیف ست از نیازمندی‌های هر مرد باشخصیتی است که لازم است در مراسم‌های خاص و رسمی از آنان استفاده کند. این کادو می‌تواند هدیه‌ای خاص برای آقایان باشد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید