نبود استانداردهای کافی در باغ وحش خرم آباد، جان بسیاری از حیوانات را گرفته است .

وضعیت اسفناک حیوانات در باغ وحش لرستان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  وضعیت نامناسب نگهداری حیوانات، مکان‌یابی اشتباه درشیب تند کوه، تغذیه نامناسب و مرگ گونه‌های جانوری انتقاداتی است که مسئولان و فعالان محیط‌زیست به وضعیت باغ‌وحش‌ خرم‌آباد دارند.

«تنها یک گوزن، یک قوچ و دو بچه شیر در باغ‌وحش خرم‌آباد تلف‌شده‌اند» این اظهارات متولیان امر در دامپزشکی لرستان است که بعد از رسانه‌ای شدن موجب ابراز نگرانی فعالان محیط‌زیست شد.

مرگ گونه‌های مختلف جانوری در باغ‌وحش خرم‌آباد هر بار که به سر خط رسانه‌ها می‌رود بعد از مدتی تب آن فروکش می‌کند تا با مرگ جانور دیگری دوباره موضوع داغ شده و مسئولان کاسه چه کنم دست بگیرند.

بعد از مرگ یک قوچ در باغ‌وحش خرم‌آباد، مرگ یک گوزن زرد باردار افکار عمومی را به سمت وضعیت باغ‌وحش خرم‌آباد سوق داد، چندی بعد هم دو توله شیر در باغ‌وحش جان خود را از دست دادند، اما گویا برخی با گره زدن وضعیت این باغ‌وحش به مسائل حاشیه‌ای اجازه ورود کارشناسی به این مقوله را نمی‌دهند.

در جریان مرگ یکی ازاین‌گونه‌های جانوری استاندار لرستان دستور بررسی وضعیت باغ‌وحش خرم‌آباد را به اداره کل بازرسی استانداری داد اما هیچ‌گاه این گزارش برای اطلاع اصحاب رسانه منتشر نشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید