چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در مرحله فراخوان است و هنرمندان تا تاریخ ۱۲ دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

معرفی دبیران جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دبیرکل چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، دبیران رشته‌های مختلف هنری این رویداد را معرفی کرد.

سیدعباس میرهاشمی درباره شیوه انتخاب دبیران گفت: پس از جلسات متعدد و فشرده با هنرمندان، ۱۰ نفر از ایشان را به­ عنوان شورای دبیران چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر انتخاب کردیم.

 میرهاشمی با اشاره به جلسات فشرده برای انتخاب دبیران گفت: باید برای هر یک از رشته ­های دهگانه طوبای زرین، یک دبیر انتخاب می ­کردیم،.این انتخاب کار بسیار دشوار و دقیقی است و در این فرایند هنرمندان زیر برای شورای دبیری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر انتخاب شدند.

محسن حسن­ پور در رشته تصویرسازی، علی­ اشرف صندوق ­آبادی در رشته خوشنویسی، سیدنظام­ الدین امامی­ فر در بخش رسانه ­های هنرهای جدید، منیژه آرمین در رشته سفال و سرامیک، مسعود نجابتی در رشته طراحی گرافیک، محمدمهدی رحیمیان در رشته عکاسی، سیدمسعود شجاعی ­طباطبایی در رشته کاریکاتور، طاهر شیخ­ الحکمایی در رشته مجسمه، رضوان صادق­ زاده در رشته نقاشی، امیر طهماسبی در رشته نگارگری.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در مرحله فراخوان است و هنرمندان تا تاریخ ۱۲ دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید