در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه ورود ناگهانی موتورسوار به داخل فروشگاه لباس در بازار راویچِتو در منطقه خامام واقع در ایالت تلانگانا هند خواهید بود.

لحظه ورود ناگهانی موتورسوار با موتورسیکلتش به داخل مغازه! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خارج شدن کنترل موتورسیکلت از دست موتورسوار صحنه ای عجیب را در یک فروشگاه لباس رقم زد.

تصور کنید در مغازه خود حضور دارید و ناگهان یک موتورسیکلت یا خودرو با شکستن درب یا دیوار به شکلی ناگهانی وارد مغازه شما می‌شود. مسلما شوکه خواهید شد. این اتفاقی است که به تازگی برای یک فروشنده هندوستانی رخ داد. این فروشنده به همراه چند مشتری در فروشگاه حضور داشتند که ناگهان یک موتورسیکلت که از کنترل خارج شده بود وارد فروشگاه شد. این حادثه در ساعت ۸.۳۰ دوشنبه شب در بازار راویچِتو در منطقه خامام واقع در ایالت تلانگانا هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که سه مشتری به همراه مرد فروشنده در داخل فروشگاه حضور دارند ناگهان این موتورسوار با موتورسیکلتی که از کنترل وی خارج شده و سرعت زیادی دارد وارد فروشگاه می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد هر چهار نفر با فرار به موقع موفق می‌شوند از برخورد با موتورسیکلت جلوگیری کنند. در این حادثه به مرد موتورسوار نیز آسیب جدی وارد نشد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه به علت نقص ترمز موتورسیکلت رخ داد. این موتورسوار پس از عذرخواهی از فروشنده و مشتریانی که در داخل فروشگاه حضور داشتند گفت که به علت نقص ترمز موفق به کنترل موتورسیکلت نشد. پس از انتقال موتورسیکلت توسط پلیس تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید